søndag 10. oktober 2010

En god hvit søndagsmorgen...♥

God søndag alle sammen!

Velkommen til frokostbordet. Her blir det servert varmer vafler,med syltetøy & brunost. Helig morgen med tente lys. Nå er det dags for å hente inn veden,for her er det ikke mange grader ute nå. Høsten er for fullt her,men det hvite som daler ned fra himmelen viser at det snart er tid for vinteren.. Å julen.. Jippi,jeg gleder meg SÅ til jul!

velkommen inn  morgenkos

sneen 10102010

Slikt ser det utenfor her nå,å sneen har dalet ned på bakken også. Men det blir nå heldigvis ikke liggende. Så her blir det skifting til vinterdekk idag.

Hvordan er været hos deg? Er det kommet sne hos deg idag da?

Ønsker alle en herlig søndag

klem Christina1

6 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder ... bare så synd at jeg bor så langt vekke ...ellers hadde jeg invitert meg selv på koselig froskost hos dere - favoritt frokosten min du serverer jo .... nystekte vafler med brunost på ...nammiii ....

    Nei her er ikke snøen kommet enda, solen skinner og det er nydelig høstvær ute... men tror nok ikke den er så veldig lang vekke, for det er rim på bakken om morgenen....

    Ønsker deg en herlige Søndag videre

    klem Babsy

    SvarSlett
  2. Det såg ut som eit godt frukost måltid! :)
    Heldige dokke som har snø, her kjem han nok litt seinare enn oppe hos deg:)
    Ha ein fin søndag:)
    Klem, Rakel :-)

    SvarSlett
  3. For en koslig start på søndagen!:o)

    Her har vi ingen snø enda, men jeg gleder meg veldig til å våkne den første snødagen!!:o)

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  4. Samme vær hos meg i Harstad. Snøen som falt er heldigvis borte igjen.. Men, i fjellet ligger nysnø, som hos deg. Så flott du har dekket frokostbordet. Så deilig ut med vafler. :)

    SvarSlett
  5. Så deilig med vaffler til frokost, det hadde vi i går:)

    Her er været kjempe fint, men en kald vind feier om hushjørnene:)

    Ha en fin dag:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  6. For en start på søndagen! Deilige vafler og et så vakkert dekket bord! Ønsker deg en deilig uke - med eller uten vinterdekk og snø....

    Klem Tone

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com