lørdag 9. oktober 2010

Litt nytt på en lørdag..♥

God lørdag alle sammen!

Idag flyttet det inn noen beige stjerneputer i sofaen. Syns de var fine jeg! Liker hvitt & beige jeg. Å jeg elsker puter.. Mannen bruker ofte å si at det er jo neste ikke plass til oss i sofaen,det er jo bare plass til putene der. Syns det er koselig med puter jeg,å det pynter jo opp...

stjernepute2 stjernepute1

God helg med roser

Å med dette vil jeg bare ønske alle dere som er innom en god lørdag vidre! Nyt den & kos dere masse. Her blir det tvkveld,godis & tente lys. Ordentlig høstvær ute,så da er det deilig med kosetid inne.

Jeg setter veldig stor pris på alle kommentarer fra dere,store som små..

klem Christina1

5 kommentarer:

  1. Kjempefine puter, og slikt får man aldri nok av! ;)

    Mannfolk har en tendens til å sette seg OPPÅ disse pynteputene ... Har visst ikke forstått at de skal være bak ryggen - eller helst bare til pynt, da ...

    Ha en nydelig lørdag!

    -Renate-

    SvarSlett
  2. Helt enig! Puter får man aldri nok av ;-) Virkelig flotte puter du har i sofaen. Og den cola-kassa var bare kjempefin! Det var forresten kista som står bak den, også ;-)

    Ha en riktig god lørdagskveld!

    SvarSlett
  3. Phuuu, mannfolk skjønne sæ ikke på ka som e vikti i et hjæm... ;o) Nyyydeli den colakassn! :o)
    Go hælg tel dæ og dine! Sees vi på bloggtræffe på onsdagen?
    -klæm-

    SvarSlett
  4. Oh - my -God, jeg er herved dødsforelska i den cola-kassen din!!

    SvarSlett
  5. Helt enig med deg, man får aldri nok av puter, og mannen her er som din, mener det er nesten ikke plass til å sitte på grunn av alle putene...
    Men vi er to jenter her i huset som elsker de mange putene, så han er nedstemt der ;) selv om den andre frøkna riktig nok bare er 3 år... he he
    God helg til deg
    klem victoria

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com