fredag 8. oktober 2010

Nye gardiner & vitrinskapet.. ♥

God fredagskveld,jenter

Endelig er vitrinskapet i hus & jeg er fornøyd. Enda mere som skal inn,men en liten smakebit av green gate koppene mine er kommet inn.. Fornøyd ♥

vitrinskap1 vitrinskap2

nye gardiner er kommet opp2

Nye gardiner er også kommet opp. Var ikke helt fornøyd med de jeg hadde,men nå ble jeg veldig glad når jeg fikk disse nye opp. Kjøpte de på KID.  

 Litt vanskelig å vise dere nå når ikke dagslyset er å hjelper meg,men dere ser vel litt hvordan de ser ut. Jeg likte de veldig godt. På hylle ved siden av er det kommet opp en S & I,som står for navnene til barna. Syns det ble riktig så koselig.

Nå er godisen kommet på bordet,stearinlysene er tent & nå venter vi bare på at tvkveldn skal starte.

Herlige fredag! ♥

klem Christina1

 

13 kommentarer:

  1. Kjempefint vitrineskåp☺ Er so kjekt å sette ting inni slike, og pynte masse☺ Eg elska mitt vitrineskåp!!☺

    Glede meg til gullrekka eg ogx1
    Skal snart legge eldstejenta, minsten søv, so er det godis på bordet her og☺☺

    Kos deg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Kjempelekkert ble det! Koselig med bokstaver også, jeg har M&M som er forbokstavene til guttene mine. Det er ikke etter godteriet altså;))) (selv om jeg er litt sjokoholik)

    Ha en hærlig tv`kveld og god helg!!!

    Klem;)

    SvarSlett
  3. Hei!

    Så utrolig koselig det er hos deg og så lunt og ordentlig hjemmekoselig det ser ut :)

    SvarSlett
  4. Så fint det ble! Skikkelig stemningsfullt og koselig ;)
    God helg til dokker alle 4 :)

    SvarSlett
  5. Så fint skapet er!! Gardinene var også skikkelig lekre!! Leter etter nye selv jeg, har lyst på blonder og de skal være lysebrune:))
    Kos deg masse ikveld!
    Klem Gro-Beate

    SvarSlett
  6. Så utrolig flott! Nydelig skap ;))

    Ha ei god helg!!
    Klemmer

    SvarSlett
  7. Hei!
    Lenge siden jeg har tittet innom her ser jeg... Har vært følger en stund, men nå har jeg lagt deg til blogglista mi. Da kommer jeg definnitivt innom oftere (;
    Nydelig blogg, nydelig hjem (O:

    Ha en fantastisk fin helg!

    Klem Renate

    SvarSlett
  8. Så lekker skjenk og vitrineskap du har fått deg! Hvor har du kjøpt de? Er det Bohus?
    Akkurat slike ønsker jeg meg og ♥ Du har pyntet og stylet så fint... og nydelige gardiner:))

    Klem Line

    SvarSlett
  9. Sååå fint skap! Skjønner godt du er fornøyd! <3 God helg! ;)

    SvarSlett
  10. Ha en fortsatt flott kveld!
    Nydelig skap!
    Og lekre gardina :)
    Glær mæ t æ får fingern ut, å får gardina opp her i stua å :D

    Klæm

    SvarSlett
  11. Skapet er jo bare lekkert! Skal male mitt vitrineskap hvitt bare armene vil samarbeide igjen. Nå er det rødbrunt..

    Ønsker deg en herlig helg!:)

    SvarSlett
  12. Nydelig vitrineskap og nydelig kopper :-)
    God helg, klem fra meg.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com