torsdag 7. oktober 2010

Skjenken er på plass.. ♥

skjenken-blogg

sjenken min2

God kveld,jenter! ♥

Der va barna i seng & endelig er skjenken på plass,jippi! Er nok ikke ferdig pyntet,men singer symaskinen skal få lov å stå der. Skal ha noen bilder på veggen også,men det kommer opp etterhvert. Er kjempe glad for at de endelig er her. Nå holder jeg på med å sette servise inn i vitrinskapet. Kommer nok bilder av det skapet i morgen,å heldige meg har mannen lovt at han skal ordne lys i skapet. Godt å ha en elektriker som mann ♥

Jeg har funnet meg en piketitter,så gleder meg til den kommer med posten.. Lykke ♥ ♥

Ønsker alle dere herlige en kjempe flott torsdagskveld!

klem Christina1

 

12 kommentarer:

  1. Fint det blei☺
    Eg har ei slik symaskin eg og-kjempefin!
    Glede meg til å sjå piketitteren din...eg leita og leita etter det☺

    Nyt kvelden☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Så flott skjenk du har fått deg!
    Kos deg videre med å "innrede" vitrineskapet, gleder meg til å se det ferdige resultatet:-)

    Klem
    Agnes

    SvarSlett
  3. Så flott skjenk, skjønner godt at du er glad for å få den i hus, og symaskinen på toppen var nydelig.... Og takk for søte ord hos meg, ha en fin kveld med innredningen, gleder meg til å se det ferdig....
    klem victoria

    SvarSlett
  4. Åå, så fin!! Nydelig! Herlige bilder av stuen i innlegget under :) Er en fryyyd å være her på bloggen din!! :))

    SvarSlett
  5. Så fin den ble!! Du er kjempeflink!! Koser meg inne hos deg!!
    Ha en flott kveld!
    Klem Gro-Beate

    SvarSlett
  6. Utrolig flott skjenk! Ser ut til at den rommer en del også:) Håper vi får se inni den etter hvert også da:))))

    Klem;)

    SvarSlett
  7. Så flott det va :D
    E så herlig me gamle symaskina.. ønske mæ en sånn!

    Klæm

    SvarSlett
  8. Kjempefin skjenk!! Og heldige du som har fått tak i en piketitter, det ønsker jeg meg også ;0) Ha en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  9. Kjempe, kjempefin! Gleder meg til å se resten:-)
    Klem, Lisa

    SvarSlett
  10. Sjenken var kjempestilig
    og passet midt i blinken inn ...!

    Med ønske om en herlig helg, klem til deg

    SvarSlett
  11. Så fin skjenk!!:o)

    Endelig er det fredag igjen!:o) Ønsker deg ei riktig god helg!:o)

    Klem fra Silje

    SvarSlett
  12. Så heldig du er som har fått tak i en så fin sjenk. Ønsker deg en god helg.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com