søndag 28. november 2010

Den heldige følgeren av bloggen min er..♥

Trine,med sin flotte blogg FRANSKE DRØMMER.
En nydelig blogg,ei herlig jenta som så absolutt fortjene en liten oppmerksomhet fra meg. Tusen takk for alle besøk,å alle koselig ord du gir. Det varmer bestandig! ♥  Trine,send meg gjerne adressen din på mail til meg,så kommer det en gave til deg ♥♥
Stor klem fra meg til deg ♥
Psst,vist du ønsker å lese mer om hvorfor noen følgere får en gave fra meg,kan du gjøre det HER. Neste søndag er det kanskje du som får en pakke i posten fra meg.
Ha en super kveld vidre ♥

5 kommentarer:

  1. Hæ, er det sant?! Meg!? Hurra!!
    Tusen hjertelig takk, vennen, dette var MORO!! Jeg har jo aldri flaks når det gjelder sånt ;-)
    Hurra!!!

    Tusen, tusen takk, vennen!!!
    Mail er på vei :-D

    Klem fra Trine, 5 år ;-)

    SvarSlett
  2. SÅ GØY at Trine vant :) Gratulerer så mye snuppa! Nå må du slutte å si at du aldri vinner, hihi! *♥*

    SvarSlett
  3. Så koselig for bloggeren du vil overaske. Ønsker deg en flott ny uke.
    Klem

    SvarSlett
  4. Så søt du er da, som setter pris på følgerne dine på denne måten:)

    Håper du koser deg i adventstiden:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  5. Det er alltid trist når noen går bort, selv om de er gamle mennesker og det er ventet. Fint at dere fikk være sammen og delt de gode historiene.

    Ønsker deg en fin mandagskveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com