mandag 29. november 2010

En trist dag i drømmehjemmet..♥

tenne lys for oldefar2
 
God mandag alle sammen! ♥
Denne mandagen startet ikke fint for oss,kl 08 i morges fikk vi tlf om at oldefaren til barna var død,og bestefaren til mannen. Dette var ventet,men likevel så trist. Han hadde 2 oldebarn,dette er mine 2 barn. Så idag har vi vært samlet hos tanten til mannen,der var også oldemor,svigerforeldrene mine & selvfølgelig tante & onkelen til mannen. Godt å kunne samle familien & være nær i en slik stund. Mange gode minner ble delt,tårer & latter kom om hverandre. Han skulle blitt 85 år nyttårsaften,men det fikk han desverre ikke opplevd.Men vi har fått delt mange gode & fine år sammen med han,å disse skal vi holde godt på ♥♥
Kroppen & hode er sliten nå,barna er i seng.. å jeg kjenner det ikke er lenge før jeg å skal finne den veien. Kommer nok sterkere tilbake når ting har summet seg.
 
Ønsker alle en fin kveld vidre ♥♥
Ta vare på tiden vi har med hverandre,vi vet aldri når den tar slutt
gode klemmer fra Christina2

20 kommentarer:

  1. Kondolerer til dere alle, og vil gjerne dele dette diktet med dere som jeg har skrevet. ♥

    http://miesmirakler.blogspot.com/2010/10/et-dikt-til-de-vi-savner.html

    Trøsteklem fra meg *♥*

    SvarSlett
  2. Kondolerer....
    Ta vare på dei gode minna og kvarandre!
    Er ikkje alle som får oppleve å ha oldeforeldre heller...

    Klem M♥

    SvarSlett
  3. Kondolerer så mye...er alltid trist når ens nærmeste går bort...
    Ta vare på hverandre i denne tiden....
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  4. Varme tanker til dere. Det er ikke lett å venne seg med tanken på at de som "alltid" har vært der ikke er mer. Men fint dere har hverandre og gode minner å støtte dere på!
    -synnøve-

    SvarSlett
  5. Beklager sorgen ♥

    Selv om det er ventet er det ikke mindre trist. :( Håper dere får gode dager videre.

    SvarSlett
  6. Huff da. Kondolerer...
    Og som du sier, ta vare på hverandre.
    Varme klæmmer Susanne

    SvarSlett
  7. Å, kondulerere så mye til deg og familien..Uansett alder er det trist... Klem, Marianne

    SvarSlett
  8. Det var trist å høre ♥
    Man tror liksom at besteforeldrene våre skal vare evig, uansett hvor forbredt man er, er det vondt når det skjer... Godt dere har mange å dele sorgen med - sorgen blir litt mindre når man deler den. En klem blir større når man deler den. Ta godt vare på hverandre.

    klem Lisa

    SvarSlett
  9. Kondolerer....
    Det er like leit og tungt selv om det er ventet! Håper dere kan fortsette å holde sammen og støtte dere på hverandre i sorgen..

    SvarSlett
  10. Alltid så trist å miste noen nære!!
    Når sorgen har lagt seg litt kan dere ta frem de gode minnene om bestefaren deres!

    ha det godt!

    SvarSlett
  11. Kondolerer så mye til dere alle.
    Koselig at dere samlet familien og tar vare på hverandre.
    At man er sammen om sorgen gjør godt for alle. Den blir så mye tyngere å bære, om man bærer den for seg selv.

    Varme tanker fra meg♥

    SvarSlett
  12. Kondolerer så mye til dere alle. Stå sammen som familie i denne triste tiden. Varme tanker sendes fra meg. Klem

    SvarSlett
  13. Neineinei, så forferdelig!! Kondolerer så mye!!
    Tenker masse på dere!
    Ta vare på hverandre i sorgen. Le, gråt, mimre og snakk. Jeg tenker på dere!!

    Store klemmer fra meg!!

    SvarSlett
  14. Så leit å høre! Ta vare på hverandre og de gode minnene! Klem fra meg

    SvarSlett
  15. Besteforeldre e alltid nå spesielt i livet! Å man sku alltid ønske de levde evig..
    Ta vare på hverandre!
    Kondolere..

    Masse varme klæmma

    SvarSlett
  16. Det var trist å høre...

    Sender deg og familien en stor klem

    SvarSlett
  17. Kondolerer til deg og dine.
    Trist å miste noen like før jul..
    Men det er sant det du sier; vi må ta vare på tiden med hverandre♥
    Klem, Nina

    SvarSlett
  18. Kondolerer til dere alle!!

    Klem Ea

    SvarSlett
  19. Kondolerer! Det er alltid trist å miste noen, om man er aldri så forberedt! Ta vare på hverandre og på alle gode minner!

    SvarSlett
  20. Kondolere så mye. Så dødsannonsen i avisen. Alltid veldig trist når noen dør selv om de er gamle og man er delvis forberedt på det. Ta vare på hverandre og de gode minnene dere sitter igjen med.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com