tirsdag 30. november 2010

En tankefull tirsdag.. ♥

sjenken er blitt julete2
 
Først og fremst.. Tusen takk for alle gode tanker & klemmer fra dere! Dere er gode ♥♥
God tirsdag! ♥
Håper alle sammen har det bra! Her er det en tankefull tirsdag,masse tanker & minner surrer rundt i hode. Men i en slik stund blir det slikt. Man ser virkelig hvor sårbart dette livet er,å hvor mye man bør ta vare på de man har nære & kjære. Så lenge jeg har noen å styre & stelle med,blir tankene litt lenger borte,så idag har jeg ordnet på skjenken litt. Satt litt juleblomster der,kommer nok noen nisser opp der også,men den esken har jeg enda ikke hentet fra boden. Men tror nok det blir snart. I morgen er det jo 1.desember,å ungene gleder seg veldig. Endelig skal den første gaven åpnes. Livet er godt med to små gull i det ♥♥
Ønsker alle som er innom en fin tirsdag!♥
gode klemmer fra Christina2
 

5 kommentarer:

  1. Det er alltid vondt å miste noen, uansett alder. Og da er det godt å ha gode minner man kan kose seg med fremover. Sender gode og varme tanker nordover til deg!

    Klem fra Tone

    SvarSlett
  2. Hei:)
    Sender deg noen gode klemmer.
    Det minner oss om at livet er sårbart og at det ikke er en selvfølge at vi har hverandre....
    Kos deg med skattene dine:)
    Forresten kjempe fin blogg!!!
    Klem

    SvarSlett
  3. Uff Christina!
    Er så vondt og miste noen man er glad i, uansett om det var ventet eller ei... man er aldri forberedt, selv om man kanskje tror det ♥

    Så flott at dere fikk samlet dere i går alle sammen, det gjør godt i sorgen! Og fint og lese at dere har mange gode minner ♥

    Ta vare på hverandre og kos dere så godt dere kan med førjulstiden:)

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Vet hvordan du har det, mistet min kjære far for bare 5 uker siden..det blir en spesiell jul, men min far var et menneske som likte humor, liv og latter, og det vil vi forsøke på.....varm klem fra meg

    SvarSlett
  5. Jeg mistet min far for 5 uker siden, så jeg vet litt om hvordan dere har det. Gode minner hjelper på, men det blir selvfølgelig en spesiell jul, det kjenner jeg. Ønsker deg og dine alt godt...varm klem fra meg

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com