tirsdag 30. november 2010

Lyst på en sjokolademuffins ?..♥

baka sjokolademuffins ilamme gullan2
 
Det fikk vi ♥♥ ,så vi kastes oss rundt å laget det. Nydelig var det! Ungene syns det er så koselig å bake. Å jeg gleder meg til desember starter i morgen,for da blir vi å ta fatt på julekakene. Blir endel småkaker,slik som pepperkaker,kakemenner osv. Men det kommer nok også til å bli noen store festkaker. Mannen har bestilt noen,så da er det bare å hive seg i baking.. Flaks for meg at jeg syns det er gøy! På juleaften kommer svigerforeldrene på middag til oss,ute på kvelden på juleaften kommer også tanten,onkelen & bestemoren til mannen. Det gleder vi oss masse til,alltid koselig å ha familien samlet rundt seg.
Nå skal jeg skynde meg i dusjen,før jeg skal se grey`s (mannen skulle se noe annet,så måtte bli opptak idag),også skal jeg legge meg i nye sengklær som dufter lavendel..Jeg gleder meg.
Ha en fiiin tirsdagskveld alle som er innom ♥♥♥
gode klemmer fra Christina2
 

3 kommentarer:

  1. Hei Christina!
    For en utrolig flott og koselig blogg! "Oppdaget" deg for et par dager siden og bestemte meg for at deg vil jeg følge videre ;)
    Håper det går bra med deg og familien. Det er alltid vondt å miste noen som står en nær. Kondolerer.
    Ønsker deg en fin kveld videre.
    -Wenche.

    SvarSlett
  2. Mmmm... Det fikk jeg også lyst på! Muffinsene ser kjempegode ut ;) Så fint og koselig her inne hos deg ♥

    Og jeg kjenner at jeg får lyst til å begynne å bake, inspirert av deg ;) Og det er fint å ha noe å pusle med når ting er litt triste. Nyt advent og julekosen til fulle ♥♥ Klem fra Gry

    SvarSlett
  3. Ja,tusen takk,gjerne en sjokolademuffins!!
    Hi,hi!!De så goe ut, sleng en over hi,hi!!
    Du er så flink til å bake at jeg tenker nok "drømmemannen" får de sortene han har bestilt.
    Ha en fin kveld!
    Gjesp,det er vel på tide å køye??
    Store klem fra Sol

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com