onsdag 1. desember 2010

Lysekronen er på plass..

Lysekrona på plass1

..over spisebordet ♥ Sånn sett er det veldig fin å bo ilamme drømmemannen som også er elektriker. Aldri et nei når det gjelder noe elktrisk ♥ Snille snille mannen min ♥ Idag er det ordentlig ruskevær her i nord,med + grader.. Kjedelig,for det er ikke slik jeg vil ha julemåneden. Jeg ønsker sne,masse sne..! Nå har vi sniktittet på Jul på månetoppen,så koselig at vi er kommet til 1.desember.
Bare innom en snartur her,for nå skal jeg vaske klær & ordnet litt i drømmehjemmet. Holder på med ikea bestilling nå,er blitt ganske mange med nå.. Noen som er bra,for frakten blir jo SÅ billig da.

Ha en god 1.desmeber alle sammen ♥♥
gode klemmer fra Christina2

6 kommentarer:

  1. Så koselig du gjør det!! <3 Jeg burde følge ditt eksempel å ordne litt her..men i dag var det jaggu godt foran ovnen.. :) Vi har også sett Jul på Månetoppen! Ha en deilig Onsdag :)

    Klem Merethe

    SvarSlett
  2. Å så nydelig en lysekrone, gratulerer! Herlig med en elmann, ja. Og så likte jeg så godt kransen på stolen...NYDELIG! God førjulstid fra Marianne

    SvarSlett
  3. Knallfin lysekrone!
    Ja,den Drømmemannen!!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  4. Gratulerer med flott lampe:) Passa veldig fint.

    Du kan få noen minusgrader fra iskalde trøndelag;) Kulda vil jo absolutt ikke slippe taket her hos oss så her gleder vi oss til plussgrader igjen;)

    Ha en fortsatt koselig kveld:)

    SvarSlett
  5. Ah, elektriker, så praktisk! ;) Og nydelige lyskrona di! :)

    SvarSlett
  6. Så flott den var!
    Her er det ikke ruskevær og + grader, her er det snø og -22,5 grad!!! Brrrr...
    Kos med Blåfjell, har hatt det på i bakgrunnen jeg og, selv om jeg ikke har små barn lenger:)

    Så gøy med IKEA bestilling:)

    Klem Line

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com