onsdag 1. desember 2010

Kveldskos.. ♥

appelsinkalender1
..for drømmekonen & drømmemannen.. ♥♥ Ja,vi sitter nå her å koser oss med dronningdrøm som denne sjokoladekaken heter. En sjokoladekake med vaniljefyll inni.. Nydelig! Ingen spesiell anledning for å lage kake,men vi fikk så lyst på noe ekstra. Så da tenkte jeg at jeg kunne prøve meg på denne kaken.
Oppskriften er slik :

Kakebunn

3 stk Egg

4 dl Sukker

300 gr Smeltet smør

1 dl Melk

5 dl Hvetemel

1,5 ts Freia Vaniljesukker

3 ts Freia Bakepulver

3 ss Freia Regia Bakekakao

Fyll

Freia Kakefyll Rom eller Freia Kakefyll Vanilje

Sjokoladeglasur

3 dl Kremfløte

400 gr Freia 70% Kokesjokolade

50 gr Smør

Nå sitter drømmemannen og ser på tven,å jeg skal ta meg en liten bloggrunde for å se hva dere har holdt på med de siste dagene. I morgen skal jeg å “ordne” meg litt til julebordet som skal være i Harstad i helgen. Gleder meg,tror det skal bli godt med en tur i lystig lag. Har ordnet oss appelsinkalender i år,å den lukter himmelsk. Ungene var strålende fornøyd når de kunne ta ut en,å fortelle at det bare var 23 dager til nissen kom. Herlige gullene mine ♥♥

Hva er dine planer for helgen?  

Ha en fiiin kveld vidre!
gode klemmer fra Christina2

2 kommentarer:

  1. Hei :)

    Havnet her hos deg, og det var koselig. Kaken hørtes kjempegod ut :)

    Hiver meg på som følger :)

    Klem.

    SvarSlett
  2. Så deilig den kaka så ut.. Mmmmm :)

    Nydelig lysekrone under her!

    Nyt adventstiden!

    Klem fra Tove

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com