torsdag 2. desember 2010

Innom for å.. ♥

julefølelse04
     julefølelse05    julefølelse06
..ønsker dere alle en super fredag & ei nydelig helg.. ♥♥ I morgen går turen til Harstad,å julebord. Jeg vil nok ikke komme med noen blogginnlegg før søndagen. Nå skal det pakkes & ordnes. Storebror & lillesøster skal til foreldrene mine. De gleder seg stort! Julebordet er ikke før lørdagen,men vi skal ligge på hotell fra i morgen av. Det blir deilig,alltid deilig med hotellopphold & ikke minst hotellfrokost. Gleder meg! Er kos å tilbringe helgen som kjæreste,å ikke mamma & pappa som vi alltid er. Det er viktig å pleie kjæresteparet også ♥♥♥
Viser her noen bilder av minijuletreet vårt,men noen herlige hvite nisser som jeg kjøpte på plantasjen. Så koselig når noen nisser kommer fram fra boden.
♥♥♥ Herlige juletid ♥♥♥
Ta vare på dere selv,til vi sees igjen ♥
gode klemmer fra Christina2

13 kommentarer:

  1. Så herlig det høres ut...kos dere skikkelig....klem

    SvarSlett
  2. Kos dokker masse masse, d e vikti å være bare kjæresta innimellom åsså! Deili me hotellovernatting, bare bli varta opp. Ha ei suuuper hælg!
    -klæm-

    SvarSlett
  3. Herlig julestemning hos deg!!!

    Kos dere masse i Harstad!!!

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  4. Åh, så koselig da. Kos dere masse og nyt helgen.
    ¨Klæmmer Susanne

    SvarSlett
  5. Kos dokker masse i Harstad :D
    Nyt helga!

    I morra ska æ på julebord me nyjobben :D det bli kos!

    Klæm

    SvarSlett
  6. Nydelig!
    De hvite nissene er kjempefine ♥

    Så herlig med kjærestehelg!
    Ja, man sier det er viktig... hihi, jeg vet ærlig talt ikke!
    Jeg og kjæresten har aldri vært på en slik tur alene! Vi fikk barn da vi var 19 og 23 år og hadde ikke vært veldig lenge sammen;)

    Siden har det gått slag i slag med sykt barn og dårlig kropp! Så nå ønsker jeg meg faktisk en slik tur jeg og ♥

    Kos dere masse!

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Så stilig mini juletre! I like!

    Klem Madelén

    SvarSlett
  8. Koselege nissa-har sett på dei eg og☺

    Herleg med kjærestehelg♥ Nyt den!
    Eg vart ilag med min kjære i Harstad so eg har ein liten forkjærlighet for den byen☺ Har ikkje vert der sia han flytta ned her for 2,5 år sia..hadde vore litt kjekt reist tilbake og mimra...☺

    God helg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  9. Nydelige bilder:)

    Kos dere masse i helga:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  10. Det er så koselig julestemning hos deg. Kos deg på hotellhelg.

    SvarSlett
  11. God helg og tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min for en stund tilbake!!
    Må si bloggen din var nydelig!!! Koselige ord og bilder!!
    Heldig du også som har en elektriker-mann i hus :) Da er vi nemlig to!!

    Ha det fint på julebord i helga!!
    Klem fra Bergfrua

    SvarSlett
  12. Håper dere har en skikkelig fin helg, gleder meg til nye innlegg når du er tilbake *♥*

    SvarSlett
  13. Håper dere har kost dere skikkelig i helgen og pleiet kjæresteforholdet! Så utrolig skjønne hvite nisser du har - lurer på om jeg må innom Plantasjen og sjekke litt der ja :-) Ha en fortsatt deilig 2. advent!
    Klem Tone

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com