mandag 6. desember 2010

En herlig helg ♥

2 lys er tent-1
 
God mandagsmorgen!♥
Hvordan har helgen deres vært da? Vi har hatt en super julebordshelg i Harstad. Fredagen dro vi ut en tur,danset & koset oss til langt ut på natt. Kjempekoselig! Lørdagen startet med et kurs kl 10. Et nyttig kurs,å et veldig lærerikt kurs. Glad jeg fikk være med arbeidskollegaene til mannen på det. godt å ha det med seg vidre. Når kurset var ferdig,var det bare å hive seg i finstasen & gjøre seg klar til julebord på Røkenes gård. Å dit vil jeg absolutt igjen. Det er en vakker gård,å de hadde utrolig god mat. Vi brukte maange timer på å smake på alt. Det var koldtbord + ribbe,pinnekjøtt,lutefisk.. med mere. Det var et nydelig julebord!! Tusen takk,Hallgren for et herlig julebord. Det er ikke mange som har det så kjekt som oss. Men når søndagen kom var det utrolig deilig å få gullene hjem.Å de syns det var kjempe koselig å få åpne 3 pakker. Herlige små ♥♥
Idag er de små hjemme sammen med meg,savnet dem & hadde ikke hjerte til å sende de i barnehagen idag. Hjemme-kose-dag sammen med mammen er alltid kos ♥♥
Vi tente det andre lyset idag,spiste god frokost & koset oss. Livet er god for tiden,å man må virkelig passe på å nyte de dagene vi har. Nå koser vi oss i sofakroken,levendelys & fyr i ovnen… å en koselig film på tven.
Jeg blir å tekke den andre vinneren idag,siden det ble så seint i går. Det kommer et innlegg senere i kveld om det.Følg med!!♥
♥ Ønsker alle som titter innom en super mandag ♥
gode klemmer fra Christina2

5 kommentarer:

  1. Høres ut som du har hatt en flott helg!
    Kos å ta barna fri avogtil også....du må nyte småbarnstiden!

    ha en fin førjulsuke :o)

    SvarSlett
  2. Høres ut som ei hærlig helg! Å så godt å kose seg hjemme da... Guttene mine har begynt på skolen men ønsker seg stadig at jeg skal ta dem fri å ha en kosedag hjemme;) Godt de har gode minner i alle fall!

    Kos dere i adventstiden!
    Og god uke til deg!

    SvarSlett
  3. Høres ut som en deilig helg. Selv om det er godt å ha litt barnefri er det alltid så godt å få komme hjem til barna også, så skjønner godt at du ville ha en hjemmedag med de i dag :) *♥*

    SvarSlett
  4. Å for en koselig helg det høres ut som du har hatt, herlig! ♥
    Selv har jeg hatt en strålende helg med bursdagsfest for 2 av gutta i huset og i går overrasket min mamma oss med middag ,)
    Det er virkelig noen herlige dager nå i desember ♥
    NYDELIG bilde ,))
    Nyt nå av deilige dager,
    klem fra meg, Anki

    SvarSlett
  5. Høres ut som en herlig helg!
    Godt dere koste dere denne helgen- det fortjener dere virkelig!!

    Stor klem

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com