mandag 6. desember 2010

Sjarmerende jul.. ♥

sjarmerende jul2
     sjarmerende jul3   sjarmerende jul4
er for meg julepynt med minner.. ♥ Julepynten som jeg har hengt på mini-juletreet er fra bestefaren til mannen, Som desverre er død. Han døde før jeg ble kjent med mannen,så jeg fikk desverre aldri møtt denne mannen. Men julepynten som ligger fint i sin egen eske,har minner fra han. Koselig å kunne fortelle barna at julepynten er fra oldeforeldrene deres. Man kan se at pynten har levd sitt liv,men likevel for meg veldig sjarmerende. Nu når det nærmer seg julen med store skritt kommer det nok mere rødt inn i drømmehjemmet. Kjempe koselig,å rødt i julen gir en koselig stemning. Rødt må jeg nok ha,men ikke i SÅ store mengder. Det er flere ting her som også kommer fra oldemor,men det skal jeg vise en annen gang.
“ Du herlige sjarmerende jul “
 
Ønske dere som titter innom en herlig kveld & god natt når den tid kommer.. Sov søtt ♥♥
gode klemmer fra Christina2

7 kommentarer:

  1. Så nydelig, nostalgisk juletrepynt ♥ Og et lite søtt juletre:)
    Her MÅ det også rødt til i julen, ikke så masse, men litt... det er jul for meg:)
    Og nå fylles huset litt og litt opp med rødt - deilig!

    God natt!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Ingenting er som julepynt med en historie bak!
    Sååå søtt det lille treet ditt!
    Kosa deg i uken som kommer!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  3. Så herlig! Jeg har også en forkjærlighet for nostalgisk pynt ;-)

    Jeg har forresten en GIVE AWAY, som kanskje kan gjøre hverdagen litt mer smakfull? Se her: http://www.lekenhverdag.com/2010/11/give-away-med-tre-vinnere.html

    Hilsen Carina

    SvarSlett
  4. Helt enig med deg :)
    Er ekstra stas når det ligger noe mer bak pynten..
    Det ble kjempefint iallefall, fin bonus! ;)

    SvarSlett
  5. Så koselig med pynt som er full av minner, det gir jo alt en ekstra sjarm *♥*

    SvarSlett
  6. herlige med sånne minner i juletida:)

    likte så godt dette treet!! Blir nok i potte eller bøtte hos oss i år...syns det pynta ekstra opp:)

    ha en fin fin kveld!!

    SvarSlett
  7. Vakkert og stemningsfullt! :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com