tirsdag 7. desember 2010

Nissekveld.. ♥

Flere nisser2
God tirsdagskveld ♥♥
Jeg har akkurat satt kroppen på litt hvile i sofaen etter en dag som har gått i ett,å om ikke mange minutter ligger nok denne kroppen å sover. Vi har hatt besøk av mamman & pappaen min..Kjempe koselig,å verdens snilleste pappa har hjelpt mannen med å gjøre ferdig trappen,slik at vi kan ta fatt på maleabeidet snart. Gleder meg! Planen er å få det ferdig til jul.. Håper på det,ihvertfall! Ellers har noen nisser fått kommet fram,denne som er på bildet er etter oldemor i himmelen. Denne fikk vi av henne,å nisser generelt minner oss veldig om henne. For var det noen hun elsket,var det nisser. Alltid koselig å besøke henne i julen. Derfor ekstra stas at noen av hennes nisser lever hos oss nå.
I morgen skal storebror ha gradering på karate,det blir stas det..Så får vi se om han klarer ett nytt belte,vet ikke om det blir han eller jeg som blir mest stolt da ♥♥ Flinke storebror!
 
♥♥ Ønsker alle som er innom en god natt ♥♥
gode klemmer fra Christina2
 

6 kommentarer:

  1. Det er alltid koselig med litt arvegods i heimen. Da blir det straks mer hjemmekoselig! :) Selv har vi ikke så altfor mye ennå, men så leier vi fortsatt en leilighet å tenker at når vi først kjøper kommer den til å bli fyllt med gode minner! :) Ha en fortsatt fin kveld og en god natts søvn. Lykke til til storebror i morgen:)

    SvarSlett
  2. Koselige nisser i Drømmehjemmet!
    Så kjekt med pynt som har en historie!
    Goe klem fra Sol
    Natti!!!

    SvarSlett
  3. Lykke til med gradering! Gutten min tok sin andre stripe i taekwondo i går, vet ikke hvem som var mest stolt, han eller jeg? ;)
    Den beste pynten er den med gode minner, slik som fine nissen din.
    *♥*

    SvarSlett
  4. herlig med slike gode minner:) nissane var super skjønne..eg har nesten ikkje nissa, definitivt nåkke eg bør ha meir av når det nærmar seg den store kvelden:)

    SvarSlett
  5. Så heldig som har slike minner å ta frem...Og lykke til med graderingen. Jeg er ofte mere nervøs når slikt skal skje enn den det gjelder. Ha en fortsatt fin uke...klem

    SvarSlett
  6. Så koselig nisse. Er ikke kommet frem så mye julepynt jos meg enda, får se til helgen det ikke blir satt ut litt.
    Ha en flott kveld.

    Klem

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com