onsdag 8. desember 2010

Mer jul i drømmehuset.. ♥

Mer jul i drømmehjmmet2
     Mer jul i drømmehjemmet3  Mer jul i drømmehjemmet4
 
God morgen! ♥♥ Hvordan går det med dere da? Her er jeg hjemme med 2 små gull. Storebror er litt pjusk idag,passet veldig dårlig med tanke på begravelsen til oldefar i morgen.Men vi får nok bare ta det som det kommer. Får håpe det ordner seg med litt mammakos & tvkos da ♥♥ Litt mere jul er kommet fram i drømmehuset. Herlig tid vi gpr i møte med & er inni nå. Det er slik en stemning når julen er på vei.. Julemusikken spilles i bakgrunn,å kongerøkelsen dufter herlig.. Det kan jo ikke bli bedre,men vi savner mannen som er på jobb da. Hadde vært koselig å hatt han her sammen med oss.. Men om ikke mange timer er han her sammen med oss! Tenkte å prøve oss på pepperkakehus i ettermiddag også,det er jo så koselig å lage. Er jo så mange av dere der ute i blogglandia som har laget slike fine,ordentlig inspirasjon
 
Ha en fiin ondag vidre alle sammen
gode klemmer fra Christina2
 

10 kommentarer:

  1. Skjønn stemning ♥ Julekalendere er sååå fin:) Er en nydelig tid dette ja, kos fra morgen til kveld, og ingen stress - DET er deilig det:)

    Så gøy med pepperkakehus, det skal vi prøve oss på en dag og:)

    Så fin nisse i innlegget under:) Og ekstra sta når den er etter Oldemor:) Min svigermor er en skikkelig nisse-mor, hun har nisser OVERALT, og ungene digger og besøke henne i julen, tjihi... Tror vi telte over 200 nisser sist jul jeg, og hun er like gal når det er påske, hahaha...

    Ha en herlig dag, håper formen til lillegutt bedrer seg utover dagen!

    Klem line

    SvarSlett
  2. Så fint og hyggeligt du har det. Vil lægge mig som fast læser, så jeg kan følge dig.

    SvarSlett
  3. Koseleg julestemning hos deg☺
    Herleg med litt rødt!

    Vi får pepperkakehus av mi eks svigermor-bestemor til dattera mi☺ Heilt ok egentleg☺

    Nyt dagen☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  4. Hei. Er forholdsvis ny leser hos deg. Koselig å stikke innom :).
    Fine bilder du har tatt.

    Ønkser lykke til med pepperkakehuset :)

    SvarSlett
  5. God kveld skjønne Christina! Må jo innom og se hva du har for deg og sitte og "sikle" litt over dine vakre bilder :-) Ha en fin onsdagskveld!
    Klem Tone

    SvarSlett
  6. Åh så utrolig koselig! I fjor tenkte jeg å sy en hvit kalendener, men i år har jeg mer lyst på rødt, skikkelig JULefarge. Men fikk ikke tid til det.
    Takk for koselig hilsen inne hos meg.
    Bruker photoshop stort sett, men innimellom også picnik, eller photoscape. Har du prøvd Gimp? Har hørt det skal være veldig bra, men ikke prøvd det selv ennå.

    Ha en fin kveld!

    Klem Marianne

    SvarSlett
  7. Så fine bilder! Skikkelig julestemning hos deg! ♥ Amaryllisen er nydelig når den står i full blomst! :)

    Ønsker deg ei fin førjulstid! ♥

    klem Frøken H

    SvarSlett
  8. Nydelig julestemning det er hos deg, jul i alle kriker og kroker.
    Ønkse deg en fin kose dag.

    SvarSlett
  9. Hei☺
    For noen nydelige bilder!
    Kikket litt nedover her også, og så masse flott! Lysekrona deres var lekker! Og så mange flotte bilder av et julepyntet hjem. Utrolig koselig!


    Ha en flott dag
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com