torsdag 9. desember 2010

9.desember ♥

God 9.desember alle sammen! Idag har vi hatt en tung & trist dag. Begravelsen til oldefar var kommet. Det ble en veldig trist men fin begravelse. Vi nærmeste var samlet,å det er rart hvor mye man klare bare man er sammen med mennsker som betyr noe. Mine tanker går til oldemor. Det å bli alene etter å ha vært gift med oldefar i 54 år er nok ikke den enkleste,men godt er det at vi bor så nært at vi kan dra til henne når hun trenger ei hånd å holde i,eller noen å dele tankene med.Jeg håper jeg får lov å dele like mange år sammen med mann i mitt liv,da har man mange gode minner å se tilbake på.

Mannen er på kaffe sammen med familien,mens jeg & barna er hjemme. Storebror ble plutselig så syk i går,å fikk nesten 40 i feber. Men idag var den bare på 38,så håper at det går den rette veien. Men vi har vært heldig å hatt lite sykdommer hos barna.

I går ble det baket pepperkaker & pepperkakehus.. Idag tenkte jeg å se om jeg fikk prøvd meg på å lage karameller. Har du startet på de “7 sortene” til jul?

Ha en vidre fin torsdag alle som titter innom

gode klemmer fra Christina2

3 kommentarer:

  1. En trist dag, men e godt når man har familie og vænna rundt sæ. Heldie oldemor som har dokker så nært, e nok ikke så lætt nei å bli aleina etter så mange år.
    Her i huse blir d ikke 7 sorta, førr dæm blir aldri spist opp. Lage heller litt mere av di 2-3 sortan som blir spist.
    Ta vare på værandre og del gode minna!
    -klæm-

    SvarSlett
  2. Huff da, det hørtes ut som en trist dag for familien. Godt dere har hverandre midt oppe i sorgen.

    Vi skal også gi karameller ett forsøk, det er alltid stas med hjemmelagd snacks.

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  3. Som de skriver over her, godt å ha hverandre i en slik trist stund. Her blir det ingen baking i år. Mulig jeg jukser litt og kjøper inn noen sorter, men jeg unner ikke min verste fiende å smake på julekaker jeg har bakt ;P Prøver meg kanskje på fløtekarameller, siden de slipper unna stekovnen ;)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com