torsdag 9. desember 2010

Liten nissefest.. ♥

God kveld..
Titter innom en liten tur med noen av nissene mine. De er ikke så store,men pynter opp gjør de. Syns det er koselig med nisser i julen jeg. Noen må det være,vist ikke blir det ikke helt jul for meg. Ungene er også veldig glad i nisser,så da er det ekstra viktig for meg å ha nisser. Og nisser gjør meg glad! ♥
Ungene er kommet seg i seng,så nå skal jeg & mannen ha litt tid for oss selv,alltid viktig det i en ellers travel hverdag. Litt tv-titting,armkrok-sitting & blogging er alltid en god slager på kvelden.
Hva liker du å gjøre på kvelden når roen har senket seg?
Ha en fin kveld vidre ♥
gode klemmer fra Christina2
 

5 kommentarer:

  1. Jeg er ikke veldig nissete av meg, men noen må man ha. Leste innlegget ditt under, skjønner hvordan dere har det. Likevel kan man si man er heldig som har en familie å støtte seg til, det har vært veldig viktig for oss i en tung tid. Ha en koselig førjulshelg, håper storebror er helt frisk snart...klem

    SvarSlett
  2. Så søte små nisser, liker når ting er plassert litt rundt omkring på ulike plasser, ikke bare "pent oppstilt":) Du er veldig flink til å skape vakre og søte uttrykk i interiøret:)
    Når det er kveld og roen har senket seg liker jeg å ta en blogg-runde, har ikke blogg selv enda, men elsker å lese rundt på dere andres, det er så mye fin inspirasjon!

    klem Jennifer

    SvarSlett
  3. Heisan du. Enig med deg. Litt nisser må det være :)
    Når kvelden senker seg liker jeg å slappe av med litt håndarbeid.
    Klæm Susanne

    SvarSlett
  4. Koselig med slike smånisser ♥ Og fortsatt får du fantastiske bilder, selv på kvelden! Du er en flink fotograf:)

    Her er det ikke mye kveld igjen når ungene har lagt seg... de er jo ungdommer nesten (11 og 13), så det blir liten kjærestetid på hverdagene, men de er mye på overnatting hos venner i helgene da, så da er vi jo plutselig alene, tjihi ♥ Og da er det gjerne en god film og vin:)

    Ha en herlig helg (r vel lov og si det nå?)

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Noen nisser kommer som regel fram til jul, om ikke annet så på rommet til frøkna.

    Når roen har senket seg bruker jeg å tenne masse levende lys, slå av annet lys og krype opp i sofaen med en kopp te og ei god bok. Sukk... Det er så deilig!

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com