fredag 10. desember 2010

Tradisjon tro..♥

.. er pepperkaker noe som vi MÅ bake i julen.. ♥
De er gode & spesielt barna liker de ekstra godt. Også er de jo veldig kos å lage! Onsdagen baket vi pepperkaker,hadde julemusikk i bakgrunn & det duftet kongerøkelse i hele huset. Det er jul det ♥ Storebror er frisk. Var bare onsdagen han hadde feber,å han har ingen tegn på influensa..Så va som plaget han,må gudane vite.. Men han er frisk nå. Gullene skal en tur til svigers idag,de ville så gjerne passe de litt..Jeg & mannen skal en tur på nattåpent,også skal vi lage biff senere i kveld. Det blir ordentlig kjærestedag.. Herlig ♥
 
Hva skal du gjøre i helgen da?
 
Ønsker alle som titter innom en fantastisk fredag & ei herlig helg..♥
gode klemmer fra Christina2

3 kommentarer:

  1. Så koselig å lage tradisjoner med sine kjære små! Hjemme hos oss var det alltid et must med spekelasimenn(heter det det?). Stor stas var det iallefall å få trykke dem ut:)

    Ha en fin kjærestedag snuppa!

    SvarSlett
  2. Pepperkaker må til! Vi har planer om det i morra... Kosekveld i kveld, røkelse, levende lys og masse kos på tv. Ha en flott kjærestekveld da:)

    Og god fredag og helg til deg!!!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Hei hei ! er jo så koseleg å lage tradisjoner ...

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com