mandag 15. november 2010

En god mandag.. ♥

En god mandag2

God mandagskveld! ♥

Beklager at det ble to innlegg rett etter hverandre,men jeg plagdes så med windows live writer,så da ble det bare tull.. Så jeg slettet det. Nå trur jeg at jeg har fått det til. Jeg måtte oppdatere den til 2010 versjonen,så nå håper jeg at den fungerer.

Jeg var i byen en tur idag,hjem med meg ble noen tulipaner. Syns de er fine jeg,selvom jeg helst ønsket roser. Men var ikke noen fine roser å finne,utenom røde.. Å det hadde jeg jo hjemme.. ♥ Fant desverre ikke et slikt speil som jeg skulle ha under hyllen jeg hengte opp i går,så det ble noen knagger under. Så jeg fant noen pynte-ting som jeg pyntet den opp med. Kjøpte også noen julekuler jeg syns var fin,viser de nok i morgen..!

Hilsen fra sofakroken – ikveld med ullpledd & boligpluss.. ♥

klem Christina1

5 kommentarer:

  1. Friske blomster gjør meg i så godt humør! Ha en fin kveld, klem fra meg :-)

    SvarSlett
  2. Hei hei :)
    Takk for koselig hilsen på bloggen min. Setter pris på å høre respons fra dere der ute ;)

    Det gjorde jo også at jeg tittet innom din fine blogg, og garantert kommer tilbake hit! Kjempe fin og koselig blogg har du!

    Mandagshilsen fra Hverdagsspiren

    SvarSlett
  3. Koselig med tulipaner, virkelig en favoritt:-) Jeg kjenner også at jeg begynner å glede meg til jul nå. Glede meg til å forbrede og ha adventstid♥

    Klem Lisa

    SvarSlett
  4. Nydelige tulipaner...kjempe fint med blanding av farger...ble nesten litt vår!

    SvarSlett
  5. Tulipaner er jo så nydelig!!♥
    Det er alltid så koselig med friske blomster stående rundt, det gjør noe med humøret (iallefall mitt hi hi)
    Nyt av dagen og uken!♥
    Klem Anki

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com