tirsdag 16. november 2010

En hvit tirsdagsmorgen.. ♥

En hvit tirsdagsmorgen1

God tirsdagsmorgen venner! ♥♥

Jippi,det sner utenfor drømmehuset.. Å vi er så glade for det! Storebror & lillesøster er hjemme sammen med meg idag.. De var så trøtte stakkars,at de sov til klokken var over 9. Det er ikke hverdagskost,selvom jeg absolutt ikke har noe å klager over.. ( de våkner ikke 5,hver dag)..

Over her er hyllen jeg satte opp,jeg fant ikke speilet som jeg skulle ha,så da fikk det komme opp en knaggrekke der istedefor..enn så lenge! Kjøpe en tavle & et hjerte i går som jeg hang der.

Hilsen fra spisebordet – nå med god varm kaffekopp & fortsatt boligpluss.. ♥

klem Christina1

1 kommentar:

  1. Så deilig med en kosedag hjemme!
    Nyt dagen og hverandre!
    Hylla og knaggene ble kjempefine, så fint du har pynta!!!
    Klem fra meg

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com