torsdag 11. november 2010

En herlig dag.. ♥

Herlig torsdag sammen med gullene

God kveld ♥♥

En herlig torsdag er snart over. Sofaen har fått besøk av meg,å her blir jeg sittende til senga roper på meg.

Vi var inne hos mamma & pappa,å spiste nydelig ribbe. Gleder meg enda mere til jul nå. Hvert år har jeg problemer med å vente til 1.søndag i advent med å pynte til jul. Kunne nok ha gjort det nå,men må nesten vente liitt til.. Men syns desember går så fort,å jeg elsker julen & alt som hører med. Vil gjerne ha den julefølelsen lenger enn bare i desmeber,

Når bruker du å pynte til jul?

ønsker om en god kveld til deg som er innom ♥♥

klem Christina1

9 kommentarer:

  1. Skjønne unger i sofaen:)Og så deilig å få middag hos dine foreldr. Jeg syns det er så godt å slippe å tenke på hva man skal lage til middag av og til og da er det godt å bli bedt bort:)
    Ha en herlig kveld også!
    K

    SvarSlett
  2. God kveld i stua! Eller kanskje man skal si sofakroken ;-)
    Julepynte gjør jeg nok litt sånn til ulike tider. Har jo en del på plass til 1. søndag i advent, men de siste årene har huset vært et sant kaos og da er det ikke fullt så hyggelig å pynte. Men nå er det jo endelig litt mer orden her og jeg tror det blir ganske julete etter hvert her hjemme :-)
    Ha en fortsatt deilig kveld!

    Klem Tone

    SvarSlett
  3. Å, det så ut som en fantastik dag, ja!!! Kos dere videre og jeg pynter først 1.desember!!!! Men adventskalenderplanken kom opp igår, så om fire år er jeg vel novembersvak, ja;-) Klem

    SvarSlett
  4. Nydelige bilda av gudmor sine sjarmtroll!;)

    Ribbe hørtes snadder ut! Gleeeeede mæ sånn til jul, beste tida på året;)

    klem

    SvarSlett
  5. Høres ut som dere har hatt en herlig dag! :) Gode unger som koser seg under pleddet! ;) Her kommer det nok frem litt og litt julepynt fra 1. desember tenker jeg! Gleder meg til å så smått begynne og pynte! ♥

    klem Frøken H

    SvarSlett
  6. hørtes herli ut :)
    Her pyntes huset til 1. søndag i advent..
    Før pynta æ kun kjøkkenet, så kom resten på lillejulaften, men nu som vi har åpen stue-kjøkken så bli det pynta overalt til 1.søndag :)
    Å så e æ så gla i jula at æ vil jo kose mæ me pynten å stemninga lengst muli :)

    Klæm

    SvarSlett
  7. Så nydelige unger du har :)
    Jeg har det akkurat som du! Gleder meg utrolig masse til jul, og kunne ha begynt å pynta nå ;) Men venter til desember og adventstida er her :)
    Jeg liker å pynte tidlig når man har skikkelig julestemning, også rydder jeg bort jula sikkert litt tidligere enn de fleste. For når vi skriver nytt år og hverdagen er i gang igjen, syns jeg ikke det er stas å ha julepynten fremme utover i januar. Da er det kun stjerna i vinduet som får henge igjen litt lengre :)

    Klem :)

    SvarSlett
  8. I år tenker jeg å pynte til jul, den helgen det er første advent. Tenker å begynne sånn smått på fredag, og gjøre mer på lørdag. :)

    SvarSlett
  9. Ser gullungene koser seg her :o)
    Venter med pynting til desember jeg!!
    Blir så lei om jeg pynter for tidlig....er egentlig mest glad i sommer jeg da :o)

    Ønsker deg en fin helg :o)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com