torsdag 11. november 2010

En fin torsdag.. ♥

En fin torsdasmorgen1

God torsdag ♥

Håper alt går fint hos deg! Her er alt supert,å idag er det vaskedag for helgen. Er så deilig å gjøre det idag,slik at i morgen når alle sammen kommer hjem er det HELG!  Idag er gullene hjemme sammen med meg,de var så trøtte i morges. Også skal vi til mormor & bæste,så giddet ikke stresse med barnehagen. Hos mormor & bæste får vi servert ribbe idag.. Mmm,gleder meg! Det er jo så nydelig!  Har bare tatt et lite bilde fra sofabordet idag. Er så kjedelig å ta bilder for tiden,for lyset er ikke på min side. Men det får nå duge enn så lenge. Det lager jo en koselig stemning da! 

Skal hive meg rundt å lage vaffelkakerøre,alltid en slager hos mine gull!  ♥

Ønsker alle som titter innom med en herlig torsdag! ♥♥

Pssst.. Meldt deg på give awayen? Trykk HER for å melde deg på!

klem Christina1

5 kommentarer:

  1. Helt enig i at det er kjempekoselig å ha de små hjemme fra barnehagen en gang i mellom. Jeg og vesla hadde en slik kosedag nå på tirsdag:-)

    Ha en fortsatt fin dag videre!

    SvarSlett
  2. Kos dæ masse hjemme lamme de søte små..
    hadde så løst å bare sove videre når Johannes banka på puta til oss å sa "lalle" da vi vekte han.. han har virkeli ett ordentli sovehjerte!
    Godt det e helg snart :)
    Glær mæ allerede til å komme hjem så æ kan fortsette i huset.. e så mye æ har løst å få gjort førr tia.. hehe..
    Satse på at energien hold sæ til i kveld :D

    Kos dokker me vafle..hørtes namme ut :)
    og ikke minst deili ribbe... (vann i munn..)

    klæm

    SvarSlett
  3. Vakkert bilde - og kos dere på fri-dagen:-)
    Klem, Hege.

    SvarSlett
  4. Åh! Både ribbe og vafler hørtes veldig godt ut! Smart det med vaskedag på torsdag - her går det litt i når det passer og ikke minst NÅR det trengs. Med hus under full renovering trengs det innimellom hver dag :-)
    I hvertfall en runde med min aller "beste venn"; industristøvsugeren FOMA - "han" drar nesten spikærn ut av veggen og det kan være bra med litt ekstra kraft iblant :-)

    Ha en fortsatt deilig dag!

    Klem Tone

    SvarSlett
  5. Er koselig og ha di små hjemme innimellom, få litt tid til hver enkelt. Er hjemme med ei lita frøken selv i dag som har kastet opp en del! Nydelig bilde :) Ha en fin dag!

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com