onsdag 10. november 2010

I just love you.. ♥

I just love ypu-blogg

God onsdags kveld.. ♥

Der var begge gullungene under dynen,å stillheten senker seg. Det er alltid godt å ha noen timer for oss voksene på kvelden. Idag har tankene surret.. Er så rart å tenke på denne tiden som flyger avsted. På 6 år sammen med mannen har jeg blitt mamma til to herlige gull. Jeg ble gravid som 19 åring,å mamma når jeg var 20. Det var noen vi hadde snakket om,så vi var veldig klar. Jeg har alltid følt & ønsket at jeg skulle bli mamma i ung alder.  Når storebror var 3 år,følte vi oss klare til nr 2.. Dagene sammen med dem er de beste!

Livet har forandret seg masse siden før jeg ble mamma. Men jeg liker livet slikt det er nå så mye bedre. Er mye planlegging med to barn,er mye som skal være med på,å gjøres.. Å enda mere blir det nå når storebror starter på skolen. Men oj,så klar jeg er for det. Selv om jeg syns det er vemodig å tenke på at lilleprinsen min snart er skolegutt,blir det kjempe stas. Lillesøster er blitt kjempe flink å snakke,å nå kan vi ha en samtale sammen med henne.. Det er så gøy å se på forandringene som er. Bare fra dag til dag kommer det nye ord.

Livet er godt!!

En ny epoke er på vei til å starte i livet vårt,å vi er klare for det

Hvilken tanker dukker opp i hode ditt når du tenker tilbake på årene som har gått?

Ønsker alle som er innom en finfin kveld

klem Christina1

4 kommentarer:

  1. Herlig innlegg, Christina! Rørende!! ♥

    Men du...? Du skriver at det vil starte en ny epoke i livet deres, og at dere er klare for det... Du har skrevet noe ala det litt i det siste, og da begynner hjerneaktiviteten min å gå på høy gir ;)
    La meg si det sånn, så har jeg nå konkludert med at dere skal gifte dere, du er gravid med tvillinger og dere skal utvandre til Sør-afrika ;) Hehehe. Så, er det noe på gang her? ;) ♥


    Ønsker deg en herlig kveld, gode deg!

    Klemmer

    SvarSlett
  2. Hihi, neinei, da får jeg bare fortsette med konspirasjonsteoriene mine da - nå blir de vel værre enn noengang ;) Hihi!

    God natta, skjønning!!

    Klemmer

    SvarSlett
  3. Åja, tiden flyr...
    Jeg var som deg 20 år da jeg fødte førstemann, og det var bare kos og han var hjertelig velkommen, selv om jeg og pappa'n ikke hadde vært sammen lenge:) Ung og dum (??!) som jeg var trodde jeg å amme var prevansjon nok, men det stemte ikke, lille minstejenta ble unnfanget når brodern var 6 mnd. Så svisj - en helt ny baby og en baby på 15 mnd. Litt utfordringer møtte oss, men vi kom oss flott gjennom og har kost oss i maaaange år... Nå er jeg 34 og tenåringsmor, og jeg nyter det og være yngste mamma'n i klassen til min 13-åring, tjihi ♥

    Nå kjenner jeg faktisk at jeg er litt babysyk igjen - huff:)

    Ha en herlig, ny dag i morgen og nyyyt tiden med dine små, de blir så fort store!

    Klem line

    SvarSlett
  4. Tankene mine blir litt like som dine, hva vi har greid å utrettet og så stolt jeg er av den lille jenta på 2,5år. Av hver lille ting hun gjør. Og på hvor stolt jeg er av meg selv som har tatt steget å bli fulltids student i voksen alder! Det er de gode tingene som sitter igjen :o)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com