lørdag 27. november 2010

En herlig lørdag..♥

julen sniker seg innpå2
 
    julen sniker seg innpå3julen sniker seg innpå4
 
Happy lørdag..♥
 
Har dere hatt en fin lørdag?? Det har vi! Vi har storkoset oss på bytur i Harstad,shoppet & bade i grottebadet. Det var herlig,både for små & store. Når vi kom hjem,ordnet vi til levende lys & fyr i ovnen. Og så satte vi på Jul i skomakergaten,det er en julekalender som jeg savner noe forferdelig. Å har derfor kjøpt dvd med Jens petrus. Koselig for meg & gullene. Julefølelsen har virkelig synket inn hos oss og i morgen er det 1.søndag i advent. Noen svibler er blitt plantet ned i noen søte skåler,hvit julestjerne har kommet i hus.
Noen flere ting ble også kjøpt,men det får jeg vise dere en annen dag. Nå skal jeg & mannen kose oss med litt vin & kjærestekos.. ♥♥
Psst,i morgen blir første følger trekt,å en gave vil finne veien hjem til den heldige,du kan lese mer om det HER.
Ha en fiiin lørdagskveld vidre ♥♥
gode klemmer fra Christina2

7 kommentarer:

  1. Ja, det virker som en herlig lørdag!! Kjempefine bilder :))

    Klem

    SvarSlett
  2. Herlige bilder som alltid, hos deg!

    Ha en finfin adventshelg! Klem Linda

    SvarSlett
  3. Koseleg lørdag du har hatt☺
    Merka at eg kunne tenkt meg ein tur til Harstad igjen-bringer gode minner♥

    Vi har også hatt ein fin lørdag-meg og min kjære har kosa oss med årets første ribbemiddag, vin og julemarsipan♥
    No er det leggetid-og imåra er det pynting som gjelder☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  4. Nydelig pyntet Christina ♥ Og for en herlig lørdag! Helt perfekt;)
    Her har vi jentene kost oss masse med vask og pynting av huset, og masse godis etterpå, mens gutta har vært på innendørsturnering i fotball i hele dag!
    Nå er det kvelden og tid for senga, og vi gleder oss masse til i morgen, da blir det laaaang froskost med deilig pålegg og ett lys tent - lykke ♥

    Ha en fin søndag!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder fra deg, virker som dere har hatt en strålende lørdag, så viktig å ta seg tid til slikt. Det er jo gode minner en skal leve på...ønsker deg en fin 1 adventssøndag..klem

    SvarSlett
  6. Heisann!!

    Så flott du har ordnet og stellet i stand til jul- Drømmehuset ser jo riktig så innbydende og trivelig ut:)

    Kos dokker masse med julegrantenning, og hils gudmor sine gull <3

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com