fredag 26. november 2010

Fredagsstemning i stua.. ♥

julefølelse2
 
God fredagskveld,kjære bloggere!♥
 
Har dagen vært fin hos dere? Nå sitter jeg å koser meg sammen med familien i sofakroken. På tv`n kommer beat for beat nå,å på bordet står godisene & madarinene klare.
Herlige fredagskveld!
I morgen drar vi avgårde til Harstad for litt bading & masse shopping. En ordentlig kosetur for familien. Herlig med en slik tur. Noen nøtter har kommet hjem til oss,for meg er det jul,slik som duften av svibel også er. På veggen er også julekalenderen kommet opp. Ungene ble store i øynene,å spørsmålene om når 1.desember var mange. Koselig tid for både store & små. Pakkene i år blir pakket inn i gråpapir,med røde & hvite bånd. Tror det blir fin jeg.
Vel nå skal jeg kose meg vidre med mine,så håper jeg DU gjør det samme med dine!
Nyt fredagskvelden kjære venner ♥
Psst,husk følge”konkuransen min”.. Trykk HER for å lese mer om den…
gode klemmer fra Christina2

9 kommentarer:

  1. Så koselig du har det! Jeg nyter også fredagskvelden, har vaska og pynta i dag:) Stjerner og adventsstaker er kommet frem og det er så kooooselig!

    Kos dere masse på familietur!

    Klem;)

    SvarSlett
  2. Koselig julestemning det har blitt hos deg. Så søtt det lille juletreet var. Ønsker deg en god fredagskveld

    SvarSlett
  3. Enig med de to over her :) Koselig! Ønsker deg en fin helg! Og god tur til Harstad, fine byen <3

    SvarSlett
  4. Koselige fredags-med-litt-jule-stemninga! ;) Fine sølvfatet med pynt! :)

    SvarSlett
  5. Må bare slenge innom med et ønske om en riktig deilig helg i Harstad! Nydelig julestemning hos deg og nå har jeg også funnet frem staker, lys, pynt og fått vaska gardiner! Nå kan advent bare komme...

    Helgeklem fra Tone

    SvarSlett
  6. Takk for koselig kommentar på bloggen min, og hit kommer jeg gjerne igjen, så legger meg til som følger...og god tur imorgen. Vi drar over til Sverige for å juleshoppe litt, så det blir tur på oss også.

    SvarSlett
  7. Kose dere i Harstad!!
    Nydelig pynt hos deg!!
    Ha en strålende Adventshelg!!
    Store klem fra Sol

    SvarSlett
  8. Vakre bilder av vakre ting i en vakker stue!
    Ha en nydelig lørsdagskveld:-)

    Klem Marianne

    SvarSlett
  9. Nydelige bilder!
    Håper dagen deres har vært topp!
    Ha en fortsatt flott helg
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com