fredag 26. november 2010

Pynt fra naturen,det dufter jul .. ♥

God kveld ♥
Med naturen som pynt2
Tenkte å vise dere noen bilder av stuen i kveld. Stemningsfulle bilder.I dag har jeg brukt naturen som pynt. Billig,men utrolig fin pynt. Det dufter jul i stuen.. ♥ Kongerøkelsen gir også en herlig duft,denne brenne jeg nok hver dag i hele juletiden.
 
    Med naturen som pynt5
Som det ble sakt i noen innlegg før,så er adventshelgen som kommer nå full booket,så det blir ikke så mye tid til pynting,derfor har jeg gjort mye klart nå. Jeg bruker å pynte til jul rundt 1.søndag i advent,slik at når vi skal bake pepperkake & kakemenn så er det ferdig pyntet. En herlig følelse å tenke på.. ♥
 
    Med naturen som pynt3Med naturen som pynt4
Ungene er helt i 100 om dagene,å teller dagene til julekalenderen kommer opp på veggen. Dette blir første gang for lillesøster,så jeg tror hun blir å elske det å pakke opp en gave hver dag. Storebror er slik en herlig gutt,som kom til meg å sa at han syns jeg hadde pyntet så fint.Det er koselig å høre fra de som betyr mest ♥♥♥
Nå skal jeg ta meg en mandarin,å koser meg med en liten bloggrunde….
 
♥ Ønske om en videre fin kveld til alle dere som stikker innom ♥
gode klemmer fra Christina2

17 kommentarer:

  1. Så koselig det blir Christina! jeg har vært innom deg hver gang du har oppdatert for å se mer julepynt! :D Jeg har pyntet tre dager , (altså litt hver dag) Nå har jeg fått ryddet opp etter meg (jeg roter forferdelig nårjeg holder på), Juleduftlyset er tent og det er deilig stemning i stue og kjøkken! :) Kos deg, håper clementinen var god! ;)

    Klem Merethe

    SvarSlett
  2. Hei,
    Og takk for hyggelige ord på siden min ;)
    Du har virkelig fått til en lun og trivelig julestue ;)
    Ha en fortsatt fin kveld.
    Hilsen Elisabeth

    SvarSlett
  3. Hei! Du har en så koselig og inspirerende blogg!
    Flott stemning!

    Ha en fin adventstid! Klem Linda

    SvarSlett
  4. Så flott pyntet stue!
    Er så dekorativt og nydelig med litt natur inne ♥
    Det lille juletreet deres var jo herlig:)
    Ungene koser seg veldig i tiden fremover, og det er så deilig og se...

    Her kommer det nok opp litt julepynt i helgen ja, syns det er kos og pynte til 1 advent, og ha julepynten hele Desember, er jo da vi koser oss, 1 Januar er det rett ut med jula!

    Men vi venter med nisser og slikt et par uker altså, er bare litt adventspynt som kommer frem nå til og starte med:)

    Ha en kjempefin helg! Kos dere:)

    Klem line

    SvarSlett
  5. Ååå - det lille juletreet var bare kjempenydelig :)

    Nyt forberedelsene..

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  6. rett å slett NYDELI!!
    Sukk... :D

    Har lagt frem ønskeliste ang julestjerne hos Stein :D hehe... sa til han at æ visste han å ønska sæ ei sånn :D

    Klæm

    SvarSlett
  7. Her var det verkeleg julestemning☺ Ser ut som du er ferdig å pynte syns eg☺
    Koseleg med eit lite juletre-eg har aldri brukt å ha det, men kanskje i år...☺

    Nyt dagen☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  8. Så fint og koselig det ble Christina! Her står min selvstøpte adventslys i boden og venter å venter på å bli tatt frem på lørdag! Hos meg pynter jeg bare litt til advent, å så litt mer til jul om ett par uker, men siden vi reiser hjem kan vi kanskje pynte litt ekstra nå? :) Ha en fin helg og adventstid! klem

    SvarSlett
  9. Kjempeskjønn stemning på disse bildene, så koselig med slike kommentarer fra godgutten, min er også flink til å si søte ting, det varmer ekstra godt for man vet det kommer rett fra hjertet *♥*

    SvarSlett
  10. Så koselige stemningsbilder du viser! Synes nesten jeg kjenner duften av jul hit:)

    Jeg har vaska og pynta i dag jeg også! Kooooser meg!!! Nå skal jeg tenne lys og kongerøkelse og bare nyte kvelden (og julefølelsen)

    God fredag og advent til deg!!!

    Klem;)

    SvarSlett
  11. Koselig jule i stua di, mange fine detaljer. Likte veldig godt det lille juletreet. Kanskje jeg skal forsøke å finne plass til et slik.... Klem Lisa

    SvarSlett
  12. kommer over bloggen din! masse lekkert! følger deg gjerne! men du er det bare kvister du har på vitrineskapet ditt? send gjerne svar på min blogg...

    nyt fredaggen

    kklem tone

    SvarSlett
  13. Så koselig du har pyntet, likte spesielt godt stjernen og juletreet - kjempefint!

    Ha en koselig kveld:)

    SvarSlett
  14. Thanks for an idea, you sparked at thought from a angle I hadn’t given thoguht to yet. Now lets see if I can do something with it.

    SvarSlett
  15. Hei, første gang inne på bloggen din, helt forelsket! Så utrolig vakkert hjem/interiør! Kommer til å følge med. ;) Kan jeg spørre hvor du har kjøpt det nydelige skapet ditt?

    SvarSlett
  16. Superb blog post, I have book marked this internet site so ideally I’ll see much more on this subject in the foreseeable future!

    SvarSlett
  17. found your site on del.icio.us today and really liked it.. i bookmarked it and will be back to check it out some more later

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com