torsdag 25. november 2010

Mer jul i stuen min.. ♥

mini-juletreet er kommet2
 
    mini-juletreet er kommet3

God torsdag! ♥♥

Snille snille pappaen min som kom med juletre til meg. Nå er det pyntet å satt i kroken med tven & godstolen. Det kan godt hende det kommer lys på det,men det blir etterhvert. Pyntet det med sølvkuler,englevinger & hvite silkebånd. Syns det ble koselig jeg! Mannen bare sitter å smiler av meg,for når jeg holde på med slike ting er jeg i topp humør. Da smiler jeg fra øre til øre. Det er så koselig! Å spesielt i denne juletiden. Adventsaken & stjernen har kommet opp i vinduet. Men jeg har ikke tent de enda. Lurer på hvor lenge jeg klarer å vente.. Hihi ♥♥ Julegardinene er også kommet opp på kjøkkenet. Røde & hvite stripete julegardiner,ble så koselig! Til helgen skal vi til Harstad,å kose oss med et vennepar av oss & gudmor si lille dokka ♥♥ Shoppe litt,bade på grottebadet & kose oss med god mat. Det blir godt med en slik tur! Helgen etter det igjen skal vi også til Harstad,men da på julebord sammen med jobben til mannen. Det blir nok koselig!

Hva er dine planer for helgen da? Pynte til advent?

Ha en nydelig torsdag vidre ♥♥

gode klemmer fra Christina2

2 kommentarer:

  1. jaaa :D Der kom ideen om årets juletre, da æ ikke får ta opp vårres vanlige... (ska jo reise bort til jul...)
    Håpe det går bra om æ stjel ideen din me ett lite juletre :)
    Huff... akkurat nu føle æ at æ ska stjel alle idean dine :P hehe..
    Men e jo lov å ønske sæ :D

    Klæm

    SvarSlett
  2. Jøss! Her var det godstemning :)
    Flink du er!

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com