onsdag 10. november 2010

God onsdag.. ♥

   til bloggen

God onsdag!

Koselig morgen her hjemme.. Fyr i ovnen,tente lys,varm kopp kakao,muffins i green gate former & Godmorgen Norge! Det kan jo nesten ikke bli bedre ♥

Ute er det –7,så da er det deilig med en slik morgen. Jeg har alltid brukt photoscape for redigering av bilder & design. Men jeg ha lyst å prøve noen nytt & noen mer. Så jeg har lastet ned photoshop nå,artig! Meeen mye å sette seg inn i.

Så vet dere om noen sider der det er forklart godt hvordan man redigerer bilder i photoshop (?) Rop ut!! 

Nå skal jeg hive meg rundt å skifte sengklær på sengene,å ordnet litt i den øverste etasjen,før det er karate med storebror.

Ønsker alle som er innom en super onsdag.

klem Christina1

 

 

5 kommentarer:

  1. VELDIG gode videoa på youtube kor du lære ting, der lærte æ alt æ kan. Du skriv bare photoshop og den typen du har, fks "photoshop cs4 tutorial" eller "photoshop how to..." :)

    SvarSlett
  2. Ha en flott onsdag du også :)

    SvarSlett
  3. Koseleg bilde☺

    Ha ein super dag du og☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  4. Hei Christina!

    Akkurat det samme gjør jeg;)Deeeilig å ha det koselig!
    You tube har visst endel bra i forhold til photoshop.
    Jeg har også det,men har ikke hatt tid til å sette meg inn i det enda,så har bare brukt photoscape.Der går det kjapt siden jeg blitt dreven med det programmet;)

    Ha en fin dag.Klem

    SvarSlett
  5. Photoshop er morro, men også noen ganger veldig krevende.
    Men jeg får til det meste jeg har lyst til og går alt i stå så roper jeg på min kjære. Han kan som regel hjelpe ;P.
    Ønsker deg en flott onsdag!

    Klem Madelén

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com