tirsdag 9. november 2010

Tirsdagens sysler.. ♥

ukemeny-blogg

God tirsdag alle sammen!♥

Da var tirsdagen her. Sitter sammen med barna å ser barne-tv. Kosetid!

Idag har jeg ordnet ferdig handleliste,ukemenyen & handlet alt inn. Godt å få det gjort. Denne uken blir det endel turer til beste & mormor..Men det er bare koselig det! Jeg deler nå gjerne middagsmenyen med dere,kanskje får dere noen tips. Har du noe tips,må du gjerne komme med de. Jeg blir alltid glad for innspill!

I kveld er det tvkveld,så jeg skal kose meg med det samtidlig så jeg skal holde på med litt håndarbeid & symaskinen. Noen juleting må til..

Hva skal du gjøre i kveld da?

Ønsker alle som er innom en herlig tirsdag!

Psst.. Husk give awayen,for dere som ikke har meldt dere på kan dere gjøre det HER!

klem Christina1

6 kommentarer:

  1. Så deilig ukesmeny!! Det har vi begynt med også, rett og slett for å spare tid. Kos deg med tv-kveld, jeg gleder meg hver tirsdag!
    KLem

    SvarSlett
  2. Så deilig dette så ut. Virkelig lekkert du har laget det til. Flott layout. :)

    SvarSlett
  3. Nydelig ukesmeny, jeg gjør også innkjøp en fast dag i uken. Sparer mye tid og ikke minst penger på å planlegge sånn, ganske flink med ukesmeny jeg også.

    Jeg er i full gang med å strikke sokker til ungene + syr puter......koselige puslerier!

    Klem

    SvarSlett
  4. Jeg blir så imponert over de som klarer å sette opp en ukesmeny! Jeg håper at jeg får det til når kjøkkenet blir ferdig.
    Det så godt ut det på lista:)

    Ha en fin uke:)

    SvarSlett
  5. Så lurt med ukesmeny!
    Det skal jeg og prøve!
    Blir ikke så mye kreativt her i kveld!
    Etter en lang kreativ dag på jobb,sløver jeg i sofa`n-
    Klem fra Sol

    SvarSlett
  6. Takk for handlelisten:))
    Jeg er så lei middager, og kommer sjeldent på noe for tiden, går liksom i det samme hele tiden...
    Her var det jo mye godt!

    Noen av våre favoritter er hjemmelagde hamburgere av kyllingkjøttdeig blandet med tacosaus og grove hamburgerbrød + salat - kjempegodt!

    Og wok med enten kyllingfileet eller svinekjøtt og nudler + paprika, purre og minimais + chillisaus over til oss voksne:)

    God natt!

    Klem Line

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com