mandag 8. november 2010

Koselig mandagskveld.. ♥

Koselig mandagskveld-blogg

God kveld ♥

Her sitter jeg godt plantet i sofakroken sammen med kjæresten..Herlig ♥ Fyr i ovnen & masse tente stearinlys er jo så koselig!! En ny uke er startet,mye som skjer.. Men likevel så viktig å ta vare på hverandre i den travle hverdagen. Å vi er flinke,heldigvis ♥♥

Barna er kommet seg i seng,nå er det litt blogging,tv & prating som står på planen. Endel å planlegge fremover.. Men oj,så koselig å planlegge sammen..♥

I morgen er det atter tirsdag,å handledag.. Skrive handleliste & middagsliste må derfor gjøres i dag. Er så glad for at jeg startet med det,det gjør hverdage så mye enklere,å ikke minst mindre travle når alt er planlagt.

Er du flink å planlegge ting,å skriver du lister over alt som skal gjøres?

-for jeg er et ordentlig liste-menneske..

Ønsker alle som er innom en super kveld!

Psst.. husk give awayen..Trykk HER for å melde deg på!..

klem Christina1

5 kommentarer:

  1. Lister er uunnværlige!! Jeg prøver så godt jeg kan å planlegge middager for kommende uke, men noen ganger blir det så travelt at jeg ikke kommer så langt. Og da blir det jo enda travlere hver dag når jeg ikke har en plan ;)
    Så bra dere er flinke kjærester!
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  2. Så koselig med kjærestestund i sofaen:))
    Nydelig stemningsbilde hos deg i dag... ♥
    Kjempelurt og handle en gang i uken, det sparer deg for mye tid og ikke minst penger!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Jeg har en liten svart bok som jeg kaller "lillehjernen"!
    Det som ikke er skrevet der,det blir glemt!
    Sånn er det bare med den saken!!
    Koselig dere har det da!!!
    Klem fra Sol

    SvarSlett
  4. Skulle ønske jeg var så strukturert at jeg kunne få handlet en gang i uken. Jeg er altfor opptatt egentlig til å kaste bort tiden med å handle smått flere ganger i uken. Flink du!

    Ellers tusen takk for hyggelig spor på bloggen min, det er mye morsommere å blogge når noen tar seg tid til å legge igjen en liten hilsen

    SvarSlett
  5. Det høres utrolig koselig ut med kjærestetid i sofan.
    Her er babyen og fjortissen omtrent like lenge oppe som meg, så vi har ikke mange slike ensomme stunder lenger.
    Men det gjør ikke sofa kosen mindre koselig, bare annerledes og ikke fult så "klæsjete" *fnis*

    Liten giveaway inne hos meg også.
    Klem

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com