mandag 8. november 2010

Mine herlige små.. ♥

lei av julebilde-blogg
lei av julebilde3
God mandagsmorgen folkens! ♥
Idag ble gullene hjemme sammen med meg,siden de hadde vært borte hele helgen..  da er det godt å ha en dag sammen med dem. Tenkte jeg skulle prøve å ta noen bilder av de. Men det skal sies,de var ikke intressert! Tven var mye mere intressant enn mammaen idag. Men fikk jo noen bilder ♥
De er så god disse barna! Å jeg er virkelig verdens heldigste mamma som får dele hver eneste dag sammen med de. De gir meg så mye! ♥ En kjærlig klæm,en suss,et stort smil.. Er bare noen av tingene som gjør hver dag sammen med de til verdens beste!
Ønsker alle sammen som er innom en fantastisk start på ei ny uke! ♥
Pssst.. Husk give awayen min,trykk HER for å bli med.. ♥
klem Christina1

5 kommentarer:

  1. Hærlig med en hjemmedag :) Klemmer Linda

    SvarSlett
  2. helt herlig! :)
    Ha en strålendes uke...

    SvarSlett
  3. Det er gjerne da de beste bildene blir tatt, da barna ikke selv er "med" på det!!
    Nydelige bilder!
    Klem Gro-Beate

    SvarSlett
  4. Utrolig søte unger! Deilig med en dag fri i uka - den er travel nok. Nå nærmer jo også den søte juletid seg, og da er det kjekt å ha litt tid til juleforberedelser!

    SvarSlett
  5. De gullan dine er bare helt skjønne! At du storkoser deg sammen med de forstår jeg veldig godt! Før man vet ordet av det er de store og tiden mens de er små får man jo aldri igjen...
    Ha en deilig uke!

    Klem Tone

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com