søndag 7. november 2010

Søndagskveld i stuen..♥

søndagskveld-blogg1 

søndagskveld-blogg2

God søndagskveld! ♥

Da var plutselig denne helgen over,å i morgen tar vi fatt på en ny uke. Tiden nå før jul går så fort,at jeg har store problemer med å følge med.

I helga har gullene vært på besøk hos besteforeldrene. De har koset seg kjempe masse,men det var evig nok med ei helg borte fra de. Jeg kjente savnet når jeg våknet i morges. Så gleden var stor når de kom hjem. I går var jeg ute en tur sammen med søskenbarnet mitt. Det var kjempe koselig! Har ikke vært ute siden i mai,så det var neste på tide.

Hva har dere gjort i helgen da?

Ønsker alle som er innom en super kveld ♥

Pssst.. Ikke meldt deg på give awayen min? Trykk HER for å melde deg på!

klem Christina1

 

9 kommentarer:

  1. Det va veldi koseli ute, vi må ta det igjen om ikke så lenge :) <3

    SvarSlett
  2. Eg er ikkje klar for advent og juletid-følest som det nett har vore jul syns eg...men vert nok koseleg i år og☺

    Har hatt ei roleg helg, kom heim frå ei veke på Jessheim i går so har rydda, vaska litt og hatt besøk av naboar til middag idag☺

    Håpe du får ei fin veke☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  3. Heisann:)

    I helga har vi bare slappet av og kosa oss sammen:)
    I dag har vi vært på bading, og nå sitter vi mette og gode i sofaen etter en herlig ribbe middag:) Måtte jo ha en liten generalprøve til juleaften;)

    Leste innlegget ditt da du var ute på byen, fælt at det skal være slik, men verden vi lever i er dessverre veldig fæl til tider!!! Bra dere ringte til ambulanse så mannen fikk hjelp...det er så mange som bare går forbi...!!

    Ha en fortsatt fin kveld;)

    Klemmer Ea

    SvarSlett
  4. Tusen takk ;) Ja, vi e utrulig heldig som har sånn skjønne unga!

    Håpe dokker har hatt ei flott helg, artig med en tur på byen i ny og ned :) men kjempetrasig med voldsepisoden..enkelte folk e bare helt syk..

    klem fra oss

    SvarSlett
  5. Nydelege roser <3
    Her har me hatt ei helg fylt med turnstevne og hus/hagearbeid:)

    HA ei flott veke.

    SvarSlett
  6. Ooo, det var noen utrolig nydelige roser! Elsker fargene! :)

    SvarSlett
  7. Så koselige bilder og så nydelige roser. Jeg synes det er deilig med kjærestehelg innimellom og savner ikke ungene voldsomt, men det er utrolig koselig når de kommer hjem igjen...

    Vi har tatt vinteren litt på forskudd i helgen og har vært til fjells, der ble det både aking og bading - kjempekoselig. Nesten så man får litt julestemning også :-)

    Ønsker deg en fin uke!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  8. HeiheiiI!
    Det er godt med barnevakt, men også veldig godt å få barna hjem igjen.. sånn skal det være..
    Min samboer ble utsatt for BLInd vold for et par år siden -GRUSOMt, men det ble bare noen småskader-ikke alvorlig, men håpløst uansett! Boff..

    Men du!
    Jeg må bare spørre-hvilket redigeringsprogram bruker du?! lager så mye fint ut av bilder etc.. Photoshop!?

    God ny uke.. Klemmer

    SvarSlett
  9. Høres ut som du har hatt en fin helg....og bare sunt å savne ungene litt :o)
    Kjempefine bilder!!

    Ha en fin ny uke :o)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com