lørdag 6. november 2010

Noe av det verste jeg vet er…♥

god bedring til mannen-blogg

vold!!!.. å i natt var jeg vitne til umotivert vold.. Det var faktisk helt forferdelig å se på..

I går kveld dro jeg & søskebarnet mitt ut på byen en tur. Vi skulle ikke drikke noe,vi skulle bare ut å kikke for å se om det var noe liv ute på byen. Vel når klokken var ca 0300 kom vi gående ute på gate,på tur til bilen.. der vi ble vitne til at en mann i 30 årene.. ble hoppet på,lagt ned på baken å sparket & slått mens han lå nede på bakken. Det var 3-4 menn i 30-40 årene som sto å slo & sparket på mannen. Mange kom til stede,å fikk stanset det.. Men allerede da var han så forslått & hadde så ondt at vi var nødt til å ringe sykebilen. Han snakket dårlig,var borte vekk til tider.. Men pusten & pulsen var fin.. Han ble kjørt til sykehuset,å jeg håper alt går bra med han. At han ikke fikk noe alvorlige skader av det. Nå vet ikke jeg hva som gjorde at de faktisk hoppet på han,men det skal da ikke være slikt!!!

Hvorfor kan vi ikke bare gå ut på byen for å kose oss,å ikke for å sloss??

Måtte bare få det ut,har nesten ikke sove i natt for jeg har hatt fysisk hatt ondt i hjerte mitt for denne mannen.

Nå er det sofatjeneste en stund,men god varm kopp kakao. Skal prøve å ta meg en liten bloggrunde..

Psssst.. Har du ikke meldt deg på give awayen min,så kan du gjøre det HER

Ønsker alle som er innom en fantastisk lørdag!

klem Christina1

7 kommentarer:

  1. Huff, kor kjedeli at du sku oppleve nåkka sånn når du sku ut på byen å kose dæ! Blir kjæmpeprovosert over at voksne folk kan oppføre sæ sånn mot værandre, uansett ka årsaken va så e jo ikke løsninga slossing. Skjønne ikke katti folk skal få d inn i hode at sparking og slåing faktisk kan føre til stor skade, invaliditet og tel og me dødn. Å 4 mot 1 e jo så feigt at æ finn ikke ord!

    Så fint at d kom tel folk som fikk stoppa dettan, får bare håpe d va i tide. Å at dæm/dokker tok ansvar å ringte ambulansn. Krysse fingran førr at den hær stakkarn kom fra d utn førr mange men.

    Håpe du får ei koseli hælg videre, og at dennan episodn ikke ødelegg ræstn av den.

    -klæm-

    SvarSlett
  2. Det hørtes helt forferdelig ut! Ikke noe særlig å være vitne til noe slikt, nei.

    SvarSlett
  3. Ja tenk så tilfeldig det kan ramme! Flott at det kom oppegående folk tilstede og fikk stoppet det -og ordnet med ambulanse.

    Trist at det faktisk er blitt sånn!

    Håper du klarere å slippe taket og får en fin helg..

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  4. Det er så trist med blind vold og mange mot en. Liker det ikke og så feigt mange mot en. Er helt grusomt, og skjønner at du ble oppskakket og måtte få det ut.
    Ønsker deg en fin helg.

    SvarSlett
  5. Helt enig med deg, noe av det verste jeg vet også er blind vold, eller rettere sagt all vold, men det skumleste er jo at det skjer så mye av det.....
    klem victoria

    SvarSlett
  6. Uff, det er ikke noe gøy å være vitne til noe slikt.. Men jeg har jobbet på et utested, og så lita og tynn som jeg er, har jeg måtte gått imellom store kraftige mennesker flere ganger for å stoppe umotivert vold. Så mange ganger at det må være tresifret... Jeg er bare 19 år, tynn og lita men lille meg, har stoppet meget mange fra å nærmest drepe hverandre. Selvsagt har dette endt med at jeg får slag og spark selv mange ganger, men noe må jo gjøres. Så jeg vet hvordan dette er altså, det er IKKE gøy å ligge å tenke på hvordan tilstanden til dette mennesket er. Håper bare du vet at det du gjorde for å hjelpe, betyr meget mye for denne mannen i fremtiden vil jeg tro :-)

    Ha en fortsatt fin natt, håper du sover søtt nå i hvertfall! ;-) klem

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com