fredag 5. november 2010

Plutselig..fredag..♥

bordet dekket til symøte-blogg

God fredagsmorgen! ♥

Etter noen timers søvn er jeg våken & opplagt igjen.. Hadde en kjempe koselig kveld med 6 kjekke jenter i går. Laget stroganoff & ris til “hovedretten”,også hadde jeg baket kiwikaken & muffins som vi koset oss med senere. Det er kjempe koselig å møtes slik, spise litt mat & skravle. I en travel hverdag med 2 barn & mann blir det ikke så ofte som det kanskje var før.. å da gjør det seg godt med en skravlekveld sammen med jentene.

tusen takk jenter for en koselig kveld

Plutselig  e det blitt fredag & helg.. det er så mye som skjer for tiden,at jeg klarer nesten ikke å henge med på disse dagene.. De går så fort.. Barna skal til besteforeldrene i helga,så her blir jeg “alene”,å skal prøve å nyte det. Men er bestandig rart når barna drar bort,men veldig koselig når de er hjemme igjen! Kanskje det blir en tur på byen ?! ;-) ♥

Hva er dine planer for helgen?

ønsker alle som er innom en super fredag! Nyt den..

Psss.. Husk giveawayen min.. Trykk HER for å komme inn på innlegget,bare å legge igjen en liten kommentar.. så er du med i trekninge av fine premier!

klem Christina1

 

7 kommentarer:

  1. Ååå, Stroganoff! Det har jeg ikke spist på mange år, og det er jo så godt!!
    Har du en god oppskrift, så del gjerne:))

    Hørtes litt deilig ut med en el helg alene, kos deg masse og nyyyyt ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Nydelig bord, tenker dere koste dere ja;)

    Ja det er rart når ungene er borte, men detgjør godt med litt voksen tid også innimellom:)
    Kos deg masse:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  3. Vakkert bord du har dekket, akkuratt slikom jeg liker det. og biffstoganof hørted godt ut. Ønsker deg en god fredagskveld.

    SvarSlett
  4. Så koselig bord du har dekket! Det er jo så trivelig å lage mat og invitere venner, synd det blir så sjelden...

    Ha en fin fredagskveld;)

    SvarSlett
  5. Så kos! Det er viktig å ta vare på seg selv utenfor mamma- og kjærsterollen også!! Ha en god helg!

    SvarSlett
  6. Flott bord du hadde dekket.

    God helg :)

    SvarSlett
  7. Jeg har ryddet og vasket lelighet til det kommer fotograf å tar bilder i morgen. Vi skal nemlig flytte, og da må det se ut som et interiørmagasin her! :o) Heldigvis har vi med dette også begynt på pakikingen av leiligheten..

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com