lørdag 20. november 2010

Jeg ønsker dere alle..♥

.. en strålende lørdag.. ♥

God helg 20112010God helg 20112010-1

Vi er akkurat på vei ut,for å kjøre til grensen.. Skal handle litt kjøtt & andre ting til julen. Vi kjøre sammen med mamma,pappa,søster & tanteungene mine.. Herlig! ♥ Koselig å ta en slik lørdagstur sammen med familien.. Gullene skal til mormor & bæste i helgen,så vi skal prøve å få gjort ferdig noen prosjekt i huset. I kveld skal jeg være sosial med noen venner,så kan tenkes at det blir en tur ut for litt god mat & drikke.

Ta vare på de du har kjær! ♥♥♥

gode klemmer fra Christina2

6 kommentarer:

  1. Høres koselig ut! Ønsker deg også en flott lørdag! Hærlige roser forresten:)

    Klem fra Hege

    SvarSlett
  2. Høres ut som en fin lørdag!!! Kos deg masse!!!

    Hilsen
    Marianne

    PS!!! Vakre bilder og LEKKER header!!!

    SvarSlett
  3. HØRES UT SOM EN GOD HELG!! kos dere masse!!

    SvarSlett
  4. Ønsker deg også en fin helg!!

    SvarSlett
  5. God helg te dokker og :)
    Den adventsstaken din så kjempelekker ut. Flink du e!!
    klem fra oss sydenfareran :)

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder!
    Ønsker deg en fin lørdag! Klem fra Livy

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com