fredag 19. november 2010

Årets adventsstake.. ♥

Goood fredagskveld! ♥♥ Åh,så herlig med fredagen,atte åå..Det en så herlig følelse å sette seg ned i sofaen med godisskålen & potetgull,å bare nyte at helgen kommer..♥

adventslys1adventslys2

adventslys3adventslys4

Jeg er virkelig inni i julen for fullt gir,å jeg ordner & pynter å står i.. Men det er slik jeg liker det,så da holder jeg på. Her viser jeg noen bilder av adventsstaken i år. Den vil bli noe slikt,men vil nok ha litt grønt i seg også. Kan også hende jeg bytter ut noen kongler med julekuler..Tiden nå fram mot juleaften er de aller beste,jeg bare gleder meg enda mer for hver dag som går.

Vi er triste for tiden.. Bestefaren til mannen & oldefaren til gullene er blitt syk. Ligger på sykehuset,å har fått kreft. Han er for svak for å ta imot noen behandling,så det går nok bare en vei.. desverre.. Så vi bruker tiden som er nå på å være nær hverandre,sammen med familien & dele på alle de gode minnene vi har… Tankene våre er hos deg,oldefar..♥♥♥

Ønsker alle som titter innom en flott fredag.. ♥ Å ta nu vare på hverandre,man vet aldri når man mister noen man er glad i..♥

gode klemmer fra Christina2

6 kommentarer:

  1. Så enkel og fin adventskrans du har laget!
    Fine de sink hjertene!
    Trist med oldefar,det er vondt å vite at noen lider.
    Men tross alt det triste,ha en fin helg.
    Store klem fra Sol

    SvarSlett
  2. Så trist med oldefaren :( sender gode tanker ♥ man blir virkelig minnet på hvor verdifullt hvert øyeblikk er i en sånn situasjon *♥*

    SvarSlett
  3. Først: så trist med Oldefar. Det er jo livets gang, men det er ikke noe gøy at det er den veien det går!
    Så: Fantastisk fin adventsstake!! :o)tips fra en som har solgt og drevet med lys.. Hvis du sørger for litt større mellomrom mellom lysene dine, vil det ikke bli så varmt i mellom de, at de smelter hverandre og renner og drypper....

    SvarSlett
  4. Hei.

    Gode tanker går til oldefar. Trist når de blir syke og leit å vite at en ikke kan gjøre noe med det.

    Så fine adventslys du har laget. Jeg kjøpte disse hjertene i går. Veldig søte.

    Så fint du har ommøblert også.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  5. God kveld!
    Så trist og høre om Oldefar ♥
    Er så trist når noen blir syke...
    Men som du sier, viktig og være mye sammen og kose dere i tiden som er igjen - det får dere mye igjen for, spesielt barna:)

    Nydelige bilder, selvfølgelig;)
    Hvordan får du bildene dine så lyse og lekre, selv med mørke kvelder? Mine (og mange andres har jeg sett...) blir liksom litt gule på kveldene... Irriterende!

    Ha en herlig helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Leit å høre om oldefar.. Man stopper opp litt i hverdagen når slikt skjer, og tar seg tid til å tenke, fundere og verdsette ordentlig menneskene rundt en- man vet aldri når det er for sent! Tenker på dere! ♥

    Har du begynt å pynte til jul? Jeg klør i fingra etter å begynne NÅ!! Julegardinene er nyvasket og nystrøket.. ;)

    God helg, gode deg!

    Klem

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com