torsdag 18. november 2010

Resten av stuen etter ommøbeleringen.. ♥

Nå er jeg ferdig med vaskingen i stuen for i dag.. Å slik ble stuen etter at jeg var ferdig å vaske & ommøbelere. Det er nå gøy syns nå jeg,til mannens store fortvilelse.. Gla i deg å,mannen min.. ♥ Men sånn er det å bo sammen med ei med over normal interesse for interiør. Da bare blir det sånn.. Noen som kjenner seg igjen..?

stua 18nov12stua 18nov13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

stua 18nov14  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

stua 18nov10stua 18nov11

Gidder ikke å skrive så mye tekst nå,bildene forteller vel det meste. Nå skal jeg slappe av i god sofaen min,med litt pepsi max & en sjokolade.. Vel fortjent syns nå jeg! Iløpet av neste uke blir det pynting av julehuset. Slik at når 1.søndag i advent banker på døren,da er vi klar!

Er veldig koselig med en slik stemning på kvelden,med masse tente lys & god varme fra ovnen. Livet er godt når ting er slikt,men uheldigvis er det ikke alle som har det like godt som vi..

♥♥ Mine tanker går i kveld til de som kanskje ikke har det like godt som oss..Mine tanker er hos dere i kveld.. ♥♥

Ha en fin kveld vidre,kjære bloggiser..

gode klemmer fra Christina2

12 kommentarer:

  1. L E K K E R T!! Dette kan du, snuppa!
    Her blir også julehuset pyntet neste uke -
    I can`t wait!!

    Hihi, hver gang jeg ommøbelerer truer mannen omtrent med å flytte ut ;) Sist gang så ble han faktisk ivrig selv også, men en gang i sommer så ble hele stuen ommøbelert da han var en tur på butikken, og han tok en usving da han kom hjem og marsjerte ut igjen ;) Hihi!

    Store klemmer

    SvarSlett
  2. Hei!
    Morsomt å ommøblere! Jeg har ikke så mange valg i min stue, så den har fått være som den er i mange år.
    Du har et veldig fint vitrineskap syns jeg, som vises i det forrige innlegget ditt. Jeg er selv på utkikk etter et hvitt vitrineskap, og lurer på om jeg kan spørre hvor det er kjøpt?

    Ha en fin torsdagskveld :)

    SvarSlett
  3. Så flott det ble etter ommøblering, kjenner til det og det er bare så gøy og inspirerende å flytte litt rundt med møblene og stæsjet hi hi.

    Ha en god kveld

    Klem Agnes

    SvarSlett
  4. Like nydelig som jeg regnet med at det var hos dere:) Lyst og lekkert ♥
    Her skal vi nok få vasket i løpet av uken og få opp litt pynt til neste Søndag - jippii, gleder meg:)

    ♥ Her er tankene i kveld hos familien til den unge moren som ble påkjørt og drept i Oslo i dag, mens hun trillet på sitt 2 år gamle barn... ♥

    Livet er skjørt og man skal ikke ta det for gitt!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Kjempefint og koseleg stemning☺
    Herleg med nyvaska hus☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  6. Du er bare så utrolig energisk og dette blir jo bare helt nydelig! Skulle nesten pakket deg ned og fått sendt deg en tur hitover så du kunne svingt tryllestaven din her også!

    Ha en fin ukesslutt!

    Klem Tone

    SvarSlett
  7. Veldig fint med ommøblering, da føler man at det blir nytt og friskt, deilig følelse *♥*

    SvarSlett
  8. Kjempekoselig blogg du har :) Det bildet du har på veggen, minner meg så mye om barndommen. Besteforeldrene mine hadde det bildet på veggen, og hver gang jeg ser det, tenker jeg på når farfar fortalte eventyr til meg på sofaen... :) Legger deg til på vennelista mi, her vil jeg følge med videre!

    SvarSlett
  9. du har en nydelig vakker stue:) så heimekoselig..:)

    SvarSlett
  10. Hei. Nydelig hjem du har!!!!! Utrolig lyst å lekkert. Jeg holder selv på å pusse opp. Og har nå slike perlestaff panelplater som jeg skal male i hvitt. Men hvilken farge på veggene har du brukt?? Jeg har ferdigmalte dører i bomull. Og de er jo litt gule egentlig. Men vil at det skal se hvitt ut.

    SvarSlett
  11. Hei! Jeg har brukt fargen eggehvit på veggene i stuen.Før hadde jeg cafèlatte,å jeg ser stor forskjell. Den er ikke helt hvit,men jeg er veldig fornøyd.Så maler jeg heller møblene i helt hvit.
    Håper du finner en fin farge.
    Ha en fin kveld.
    Klem Christina

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com