mandag 1. november 2010

Julehjerte & årets julekort (?).. ♥

 julehjerte hvitt-blogg

Et par julehjerte ble laget i morges. Syns det er så herlig å kunne sette seg med symaskinen tidlig på morgenen. Helt stille etter at mannen & barna har dratt. Laget noen hvite julehjerter med litt blonder på & rødt hjerte. Syns det ble fint jeg! Er artig å sy,det skal sies!

Bruker du å lage mye selv til jul?

 Årets julekort1

Har prøvd å laget årets julekort selv. Bruker PhotoScape til mye,også til designet på bloggen. Syns det er et program jeg får gjort mye med,å i tillegg er gratis. Kan det bli bedre? Nei syns ikke det!

Om det blir dette,får jeg se.. Skal prøve meg på noen andre også. Her sendes julekortene 1 desember. Det er liksom dagen er for sending av julekort.

Bruker du å være tidlig ute med sending av julekort?

Ønske alle en super mandag!

klem Christina1

 

3 kommentarer:

  1. Supersøtt hjerte! Skal prøve meg på noe lignende selv her ;P..
    Har aldri laget egen julepynt egentlig, men i år så har jeg kommet i det kreative hjørnet. Tror det er takket være alle de kreative bloggerene jeg besøker (slik som deg ;D).
    Derimot julekort er ikke en tradisjon som jeg følger. Fristen for å sende er vel 16 desember eller no?

    Klem Madelén

    SvarSlett
  2. Kjempesøte julehjerter! Jeg må huske å skrive julekortene i november i år. I fjor fikk jeg dem aldri ferdig. De ble laget, men ikke skrevet. Så da har jeg jo selve kortene, da.

    SvarSlett
  3. Hei!Koselig blogg du har!Og så flotte julekort du har laget!!
    Jeg har brukt photo scape noen ganger for å lage en collage etter mal, men ikke funnet ut hvordan man fritt kan legge ut bilder på "arket".Kan du gi et lite tips?Hilsen Mona på Arneberg

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com