mandag 1. november 2010

Kjøkkenet er husets hjerte.. ♥

kjøkkenet er husets hjerte-blogg1

kjøkkenet er husets hjerte-blogg2

God mandagskveld!

En liten titt inn på kjøkkenet i kveld.. Beklager litt dårlig lys da,men blir liksom slikt med mørkt ute å stearinlys inne.. Men er jo koselig da..! ♥ Jeg stortrives på kjøkkenet. Lage mat & ikke minst bake er noe jeg syns er veldig artig. Men skulle jeg ha bakt hver dag,ville vi nok ikke se ut til slutt ;-) Men på torsdagen skal noen jenter samles hjemme hos meg. Da skal jeg lage god mat & kaker,så skal vi kose oss & skravle masse. Gleder meg,jeg!

Er du med i noe klubb der dere samles hjemme hos dere,å koser dere med god mat osv?

Nå er mannen akkurat kommet hjem,jobbet overtid.. så nå skal jeg krype i armkroken hannes,så blir det litt tvtid for det er natta på oss ♥

Ønsker alle som er innom en vidre flott mandagskveld!

klem Christina1

4 kommentarer:

  1. Åh for et kjekt innlegg!!!
    Ser vi har ramme rom-løsning på kjøkkenet....og vet du....jeg har et likedan klistremerke som ikke er kommet opp ennå. Kanskje jeg skal få det opp en av dagene...og få ryddet å stæsjet litt....

    Er med i klubb jeg også, der vi kommer sammen hjemme hos hverandre....8 stykker av oss. Kjempekjekt!

    Ha en flott uke!

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei :)

    Skjønner godt at dere liker dere på kjøkkenet, det ser veldig koselig ut :)

    Jeg er med i to klubber, en med venninnegjengen og en med turnjentene mine som vi kaller turnforening istedenfor syforening, hehe :)
    Syns det er veldig koselig med sånne klubber, da man ikke møtes like ofte nå som alle har stiftet familie og prøver å få en hektisk hverdag til å gå opp :)

    Klem :)

    SvarSlett
  3. Ja, jeg er med i en slags klubb, vi sier syforening, men vi hverken syr eller strikker. Av og til kaller vi oss for JAMST som er første bokstav i alle navnene våre. Regelen er at vi skal ha ett møte i måneden og det går på rundgang hvem vi er hos :o)

    SvarSlett
  4. Heisann!
    Kjempefint kjøkken dere har:))
    Jeg syns flisene også var nydelig, og lurer på hva de heter og hvor de er kjøpt?

    Ha en fin tirsdag!

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com