tirsdag 2. november 2010

Utfordring NIB | Stue

stuen fra phptoshop  sofaen 1710-2
sofaen 1710-3 sofaen til NIB
Utfordingen hos NIb i november er stue. Så da tenkte jeg at jeg skulle kaste meg med denne gangen. Viser noen bilder fra sofakroken som er en del utav stuen vår på ca 40 kvm. Jeg liker den lyse & romantiske stilen,å det gjenspeiler seg nok her i sofakroken. Er veldig fornøyd med sofakroken min,å trives godt her.
Gleder meg til å se alle de andre bidragene.. Å til dere andre som er med på utfordringen :
Lykke til ♥
klem Christina1

18 kommentarer:

  1. Lys og delikat stue!!!

    Ha en fin dag!!!

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  2. Det var ei nydelig stove. skjønner godt at du trivst her ;)

    Ha ein fin dag♥

    Klem Anita

    SvarSlett
  3. vakker stue du har lyst og fint. jeg liker det så godt. Og så fin piketitter du har.

    SvarSlett
  4. Utrulig flott stue du har!! Elsker den lyse stilen!! Lykke til : )
    Klem Tove

    SvarSlett
  5. En vakker stue du har, så lys og delikat :)

    Klem

    SvarSlett
  6. Nydelig hos deg...og det bordet med den piketitteren...wonderfuel:)Ja..skal hive meg med jeg og hvis jeg bare får lys nok til og få tatt bilder:)
    ha en fin fin dag..
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  7. Nydelig stue Christina! Skjønner godt at du trives her:)

    Ha en flott dag da!

    SvarSlett
  8. Så lyst og lekkert! Og du har to små barn??? Hvordan klarer du det?? Imponerende!
    Lykke til i utfordringen!

    Klem

    SvarSlett
  9. Så koselig at du fant veien inn til meg og takk for kommentar.. så fin stue du har, virkelig lekker var den!! ønsker deg en riktig fin november og en koselig førjulstid fremover!!

    SvarSlett
  10. Hei:)
    For en nydelig stue du har. Er selv veldig glad i hvitt. Lykke til i utfordringen.
    Fant deg på SIB sine sider.

    Ha en fin dag:)

    Hilsen Louise

    SvarSlett
  11. Nydelig! :) Dette likte eg! Sminkebordet ditt er akkurat sånn eg drømmer om å finne på loppis :D
    Fin blogg du har og :) Hilsen Grete

    SvarSlett
  12. en skikkelig koselig sofakrok,og et riktig fint bidrag. Klem Monica

    SvarSlett
  13. Stua di er kjempefin! :)
    Lykke til i konkurransen;)
    Klem, Rakel :-)

    SvarSlett
  14. Så lekker stue du har :) og så lekker blogg :) la meg til som følger :)

    Lykke til i konkurransen! :)

    Godklem

    SvarSlett
  15. Nydelig.
    Masse lykke til.
    Klem Alfa

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com