onsdag 24. november 2010

Noe nytt i...♥

 
noe nytt i hjemmet2
i drømmehjemmet ♥♥

God morgen! Her våkner vi opp til en ny kald novemberdag. -12 her,å helt klar himmel gjør jo at det er veldig nydelig.. men kaldt ute. Inne fyrer vi godt i ovnen,å skal til å lage oss noen godt å spise til frokost. Ikke lenge siden vi sto opp,vi har noe syvsovere i huset. Det er nå deilig da! Tenk idag er det 1 måned til julaften & bare 5 dager til vi kan tenne det første adventslyset. Tiden går så fort,men koselig tid vi går i møte nå. Jeg har pyntet så smått på en knagg her i stuen. Kjøpte meg englevinger i går når jeg var i byen,syns de ble så søte. Regner med resten av vingene skal få være på juletreet når det skal pyntes. Det pyntes ikke for 23 desember her i huset. Den tradisjonen er fast! Disse fargene som vises på bilde er nok de fargene som vil bli brukt nå i desember også,men en liten dæsj rødt vil nok komme inn.. Julen for barna er nok rød,så det kan jeg ikke ta fra dem. Mange av dere lurte på hvor den adventstjernen var kjøpt. Den er kjøpt på bohus,til nette sum av 199,-. De hadde i flere størrelser,å før jeg dro dit tenkte jeg nok på den størrelsen som er hakke mindre enn den jeg kjøpte. Denne er 100 i diameter,altså 1x1 meter. Stor,sa du! hihi..♥

Ønsker dere kjære lesere enn super onsdag ♥ NYT DEN ♥

gode klemmer fra Christina2

 
 
 

4 kommentarer:

  1. bare spørs om æ ikke må spreng på Bohus.. tihi :)
    Sto å holdt i englevinga i helga, men å ha me kjæresten på bytur, så bli det ikke kjøpt nå.. kan du skjønne at dem aldri kan hold sæ i lamme INNE i butikken å ikke bare gå?? hehe..

    Men ska vel få kjøpt det tilslutt :)
    I dag ska gardinstengern opp, førr nu ska julegardinan opp :) Klare jo ikke å vente lengre.. tihi :)
    Spent på korsn det bli, førr de e knallrød me hjerta.. muli en smule hardt.. men men.. får stå sin prøve i år.. :)

    Ha en flott dag i det herlige vinterværet :D
    Så lenge det ikke regne å svart å mørkt, e æ fornøyd :)

    klæm

    SvarSlett
  2. Ja litt rødt må man ha, selv jeg som egentlig ikke skal pynte til jul i år har fått meg et par lin-putetrekk med rød skrift "Gledelig jul" :) *♥*

    SvarSlett
  3. Koseleg pynta☺ Små englevinger er kjempesøtt!
    Eg skal prøve å begrense meg med raudfargen i år...prøve ha det litt meir nøytralt med innslag av raudt☺

    Då er stjerna di større enn mi ja...☺ Mi er 75cm og kjøpt på Coop extra til 89 kr.

    Nyt dagen☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  4. Hei!
    Det er så koselig å pynte til jul:) Gleder meg til søndag, stjerner i vinduet og tenne det første lyset...:)
    For meg er julen rød, så her blir det både røde duker og gardiner.
    Jeg lurer på hvor Mie over her har kjøpt sine putetrekk hen...?

    Ha en fin dag :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com