tirsdag 23. november 2010

Den store hvite adventstjerna..

 
store adventsstjerna2

har fått plass i stuevinduet mitt.. ♥

God ettermiddag til alle sammen! ♥ Har vært i byen sammen med mamma & pappa i dag,å hjem ble denne stoore stjerna med meg. Trudde faktisk ikke den var så stor.. For planen var å ha denne i kjøkkenviduet,men det ble for stort. Så jeg måtte prøve å ha den i stuevinduet. Vet ikke helt hva jeg egentlig syns. Dere må ikke se på ledningen,for jeg bare prøvde å se hvordan det var. Så nå må dere gjerne komme med deres meninger.. Da blir jeg glad! ♥♥ Tuusen takk for alle koselige kommentarer dere legger igjen,det varmer virkelig hjerte mitt.

Ha en super tirsdagskveld ♥♥♥

gode klemmer fra Christina2

 

20 kommentarer:

  1. Stjernen var utrolig fin :) Når du får fikset ledningen blir det veldig bra ;) Gjorde ingenting at den var stor, bare fint. Fin blogg du har :) Ha en fin advent <3

    SvarSlett
  2. kor du har kjøpt den???
    Den va RÅSTILI!! :D
    Æ vil å ha :D

    SvarSlett
  3. Samme lurte jeg på... Koselig blogg du har :-) Tilfeldig at jeg havnet her, så kommer nok til å fortsette å kikke innom her :-)
    Kamilla

    SvarSlett
  4. Syntes det berre var tøft, eg!Kor har du funne den?

    SvarSlett
  5. Kjempefin!!!☺
    Ha den der du☺
    Kor stor er den?? Eg har kjøpt meg 2 stk som er 75 cm i diameter...
    Men eg har 140 cm breie vindu i stova..

    Nyt kvelden☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  6. Nydelig stjerne..
    Just kjøpt ei jeg også men tror ikke den er såå stor

    SvarSlett
  7. Svæær, digger den, ble råfin i vinduet der! :D

    SvarSlett
  8. Hei! Synes den passer fint - stilig at den er så stor. Men hvis du syns den blir for voldsom i vinduet, så ville den jo også være fin å ha hengende i et mørkt hjørne. Uansett så er det flott! Klem; Heidi

    SvarSlett
  9. Den var flott!! Jeg vil også vite hvor den er kjøpt :-)

    SvarSlett
  10. Så flott den var! Jeg har også kjøpt meg to store stjerner, de er mindre enn din, men så er også vinduene mindre. Syns du kan ha den, blir fin med lys i :)

    SvarSlett
  11. Superfin!!!!

    Klemmer til DEG:)

    SvarSlett
  12. Stjerna er kjempefin den :) Stor men den er jo veldig ren og enkel så det går da så bra. Her skal min bling-bling "diamant" adventsstjerne fra Bohus henges opp til helgen :) Gleder meg! *♥*

    SvarSlett
  13. Sånn har jeg og,i loftstuevinduet.
    Der måtte det en så stor stjerne til syns jeg,men den viser godt igjen i bygda,hi,hi!!
    Viser virkelig vei,den Betlehem stjerna:o)))
    Store klem fra Sol

    SvarSlett
  14. Kjempefin julestjrne! :) Du kan godt ha den der! Mange fine innlegg frå deg...:)
    Eg gledar meg til å pynte til advent i helga!
    Klem, Rakel

    SvarSlett
  15. Kjempefin :) Lurer også på hvor den er kjøpt?! Vil også ha :))

    SvarSlett
  16. Jeg blir tydeligvis en motpol til alle de andre menigene her og bilder kan gi et annet inntrykk en virkeligheten, men jeg synes kanskje den virker litt stor for vinduet... Men den er uansett kjempeflott!! Kanskje den hadde sett bra ut i en trappegang eller lignende med god takhøyde...

    SvarSlett
  17. kjempe fin:) eg vil ha ei sånn i kjøkkenvinduet..kor er den å få tak i??:)

    SvarSlett
  18. hvor er stjerna kjøpt?

    SvarSlett
  19. Hei anonym.
    Stjernen er kjøpt på bohus.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com