tirsdag 23. november 2010

Morgenstemning.. ♥

 
morgenstemning2

.. en kald tirsdagsmorgen ♥♥♥

God morgen alle sammen! Her har allerede jeg & lillesøster vært oppe i nesten 1 1/2 time,vet ikke hvorfor hun våknet så tidlig.. Men pytt pytt vi koser oss i sofakroken med pleddet over oss,å nrk super. Full fyr i ovnen & tente lys gjør at det blir lunt å deilig stemning her hos oss tidlig på morgenkvisten.  Ute er det nesten –10 grader,å det er vist meldt enda kaldere,så er glad for at vi har fått ordnet med masse ved,sånn at vi alltid kan ha det godt å varm rundt oss. Det er så fint ute med klar himmel & fullmåne,så herlig.Nå må det bare komme litt sne til,så blir det ordentlig julestemning! Vi gleder oss til litt senere,da kommer nemmelig storebror hjem fra skjomen. Å jeg vet det er ei som har savnet han veldig,roper etter han stadig vekk. Så herlig å se en slik søskenkjærlighet & savn etter hverandre. Herlige barna mine ♥♥♥

Ønsker alle sammen som er innom en strålende tirsdag!

Pssst..Ville bare minne dere på om førjulsgavene jeg trekker,hver søndag fram mot julaften vil jeg trekke en heldig følger som får tilsendt hjem en gave fra meg. Er du ikke følger? Bli det gjerne,men bli det for at du ønsker det. Kommenter gjerne i innlegget HER hvorfor du ønsker å følge bloggen min. Så er selvfølgelig du også med i trekningen av premiene.

gode klemmer fra Christina2

 

4 kommentarer:

  1. God morgen! Så koselig morgenstund dere har, deilig å ha en ordentlig kosestund på morgenen og bare nyte det å være til! Ønsker deg en deilig tirsdag videre

    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Hei og takk for koselige kommentar hos meg! Har ikke vært hos deg før, men her var det jo koselig. Følger deg videre jeg. Koselige de sinkhjertene! Joda, blir litt ekstra pyntesjuk når man blogger, men du så mange gode tips det er å hente også. Kjempegøy. Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Så koselig at du ville titte litt hos meg:) Har mange tidlige morgener her å, og da er det deilig å kunne fyre og tenne lys. God tirsdag:) Kari-Anne

    SvarSlett
  4. Så koselig det var hos dere en tidlig morgen i november :-) Her har vi fått litt snø som faktisk har ligget i etpar uker så det mangler ikke på julestemning. Jeg elsker å sitte under pleddet med fyr i peisen, en deilig kopp te og et pledd - herlig. Det er endel ting som vinteren fører med seg som jeg ikke ville vært foruten selv om det er KALDT...

    Klem
    Netta

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com