mandag 22. november 2010

Ønsker å gi noen førjulsgaver bort til..♥

.. mine kjære følgere ♥♥
adventslys123
Jeg setter utrolig pris på dere som ønsker å følge bloggen min. Det varmer å se at så mange får postet mine innlegg,å forhåpentlig leser de også. Det gleder & varmer hjerte mitt. Å derfor ønsker jeg å gi noe tilbake til dere,for å vise min takknemmelighet..
Vel,hver søndag nå fram mot julaften vil jeg trekke en vinner som får en førjulsgave hos meg. Altså det vil bli 4 heldige følgere fremover som vil motta gave fra meg.
Er du ikke følger av bloggen min? Så hadde det vært kjempe koselig om du ble det,men du må gjøre det for at du liker bloggen min & gjerne vil følge den. Så for de nye som ønsker å følge bloggen min fram mot jul,skriv i kommentarfelte nedenfor hvorfor akkurat du ønsker å følge bloggen min. Så er selvfølgelig du også med i trekningen av gavene.
Å til dere andre som er følgere,tusen takk! & lykke til!
Ps. Skulle prøve å poste innlegget,med Windows live writer,og se om jeg fikk bildet opp i bloggrollen på NIB.. For det er noe jeg ikke har klart hittil..
Ha en fiin ettermiddag
gode-klemmer-fra-Christina25

6 kommentarer:

  1. Med fare for å forsvinne inn i mengden av lesere, så vil jeg bare fortelle deg en liten hemmelighet;
    Jeg leser bloggen din. Hvert eneste innlegg. Jeg er kanskje ikke så flink til å kommentere, men jeg leser :) Benytter også anledningen til å ønske deg en super førjulstid. Og du, grunnen til at jeg følger bloggen din er ganske enkel: Her finner jeg MASSE flott inspirasjon! Stå på videre :)

    SvarSlett
  2. Ååå, for en søt ting og gjøre ♥ Det blir spennende!
    Ha en herlig morgendag, Christina:)

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Fant bloggen din på boligpluss.no og falt for bloggen med en gang. Derfor vil jeg gjerne være følger hos deg:) Her kan jeg få mye inspirasjon:)Så gavmild og snill du er:) Veldig fine adventslys!

    SvarSlett
  4. for en herlig blogg du har:) masse inspirasjon å hente!!
    Klem

    SvarSlett
  5. Så spennende :) Utrolig koselig med en sånn førjuls-giveaway :D

    SvarSlett
  6. This is such a great resource that you are providing and you give it away for free. I enjoy seeing websites that understand the value of providing a prime resource for free. I truly loved reading your post. Thanks!

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com