mandag 22. november 2010

Ønsker å gi noen førjulsgaver bort til..♥

.. mine kjære følgere ♥♥
adventslys123litt detalje bilder3
Jeg setter utrolig pris på dere som ønsker å følge bloggen min. Det varmer å se at så mange får postet mine innlegg,å forhåpentlig leser de også. Det gleder & varmer hjerte mitt. Å derfor ønsker jeg å gi noe tilbake til dere,for å vise min takknemmelighet..
Vel,hver søndag nå fram mot julaften vil jeg trekke en vinner som får en førjulsgave hos meg. Altså det vil bli 4 heldige følgere fremover som vil motta gave fra meg.
Er du ikke følger av bloggen min? Så hadde det vært kjempe koselig om du ble det,men du må gjøre det for at du liker bloggen min & gjerne vil følge den. Så for de nye som ønsker å følge bloggen min fram mot jul,skriv i kommentarfelte nedenfor hvorfor akkurat du ønsker å følge bloggen min. Så er selvfølgelig du også med i trekningen av gavene.
Å til dere andre som er følgere,tusen takk! & lykke til!
Ha en fiin ettermiddag
gode klemmer fra Christina2

18 kommentarer:

  1. Så fine bilder av sinkhjertene, jeg har sånne som 3 av premiene i min giveaway :D *♥*

    SvarSlett
  2. So koseleg☺
    Eg var visst ikkje følgar av bloggen din..eg bruke å legge favorittbloggar til blogglista mi manuelt, og der har du vert lenge☺, og då gløymer eg ofte å bli følgar....

    Eg likar bloggen din rett og slett fordi den er enkel, lettlest og inspirerande med nydelege bilder☺
    Stemmer også på deg i BoligBlogg kvar dag☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  3. Hei, har deg i blogglista mi, nå la jeg meg til som følger også.

    Flott og inspirerende blogg du har! Klem fra Linda i Sarpsborg

    SvarSlett
  4. Nok et koselig besøk her inne:-) Jeg får skikkelig julestemning av bildene dine. Tror det blir julepynting her også utover uka, men må i boden og finne frem alle eskene som er stuet bort..

    Ha en deilig mandagskveld!

    Klem Tone

    SvarSlett
  5. Har vært følger hos deg ei stund, men kanskje ikkje so flink å legge igjen spor etter meg ;)
    Men blir gjerne med på dette, koselig at du sender litt julestemning :)

    Klem

    SvarSlett
  6. Heisann!!
    La meg til som følger jeg selvfølgelig......og det gjør jeg fordi du har en utrolig koselig blogg!!
    Liker så godt å stikke innom deg....selv om jeg sliter litt med denne snøen :o)

    ha en fin ny uke :o)

    SvarSlett
  7. Så moro at jeg vant på give away en din
    Har sendt deg adr min så nå går jeg bare å venter på pakke

    Lykke til med nye følgere. Ikke rart herlig blogg du har

    SvarSlett
  8. Fantastisk søte hjerter! Siden jeg allerede følger deg så har jeg altså en sjanse hver søndag fremover. Så koselig! Ha en fin adventstid.

    SvarSlett
  9. Hei! Jeg syns bloggen er kjempenydelig og veldig inspirerende! jeg er ny i bloggverden, du har æren av å bli den første jeg følger :) Flott blogg!!

    SvarSlett
  10. Så koselig da! Jeg er selvfølgelig følger og har deg liggende på bloggsiden min slik at jeg kan lese alle de hærlige innleggene dine! Skikkelig julestemning her nå!!! LIKER!!!!!

    Ønsker deg en flott dag!

    Klem fra Hege

    SvarSlett
  11. Hei. Jeg er bor lenger bort i gata og syntes det er koselig å følge med bloggen.Jeg blir inspirert av deg og ting du gjør med interiør og førjuls kos:) Gøril (g-johnsen@hotmail.com)

    SvarSlett
  12. Hei:) Ny følger her; fant deg via nib. tror jeg har vært inne hos deg før, men nå har jeg kikka litt mer her, du har en koselig blogg- og her var det juleinspirasjon; takk for det!:)
    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  13. Heei:)
    Eg har vert følger ei lita stund...kanskje ikkje so flink til å legge igjen noko kvar gang, men eg er innom;)
    So snill du er, håper eg har lykken med meg i desember, for ein gangs skyld;)
    Du har det så vakkert!!
    Klem, Rakel

    SvarSlett
  14. Jeg har fulgt deg ei stund, og krysser fingrene!

    Ha en nydelig førjulstid!

    Klem fra Hilde

    PS. Jeg har også noen giveaways nå om du vil prøve lykken ;)

    SvarSlett
  15. super fint jule hus må æ si... tru gullan bli å kose sæ i jula:) gi dæm en stor kos fra "barnehagetante" trønder hege:)

    SvarSlett
  16. Hei:) La meg til som følger fordi jeg synes bloggen din utstråler masse lykke! Blir så glad av å se alle de fine bildene. Du har virkelig et koselig hjem:)
    Ønsker deg en flott dag!

    SvarSlett
  17. Jeg har fulgt deg en stund og det fordi du har en nydelig og inspirerende blogg!!
    Jeg nyter å være på besøk hos deg!!
    Ha en fin ny uke !
    Klem Anne

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com