lørdag 25. desember 2010

1.juledag lykke.. ♥

God 1.juledag alle sammen! ♥

Her er det virkelig lykke,vi sitter plassert i sofaen,med pysjn på & ser på polarekspressen. Kan det bli bedre? Nei,jeg tror ikke det! ♥ God frokost har vi spist,å nå skal vi resten av dagen bare kose oss med julefilmer & godis. Det er det 1.juledag er for oss.

I går hadde vi en kjempe koselig juleaften. Vi var hjemme hos oss,svigerforeldrene mine var sammen med oss.Jeg hadde laget ribbe til middag & desserten var riskrem. Senere på kvelden kom også tante Lillian,Onkel Odd,jonas & gudfar tomas. Vi koset oss med litt vin,fenalår,ost & kjeks. Det var kjempe koselig å være samlet hele gjengen her. Nissen kom & gavene vi fikk er vi veldig fornøyd med alle ihop.

Ønsker alle som titter innom en fantastisk fin 1.juledag.. ♥ Nyt den og slapp av ♥

Juleklemmer fra Christina-bloggen

6 kommentarer:

  1. Håper dere hadde en fin kveld i går! God jul, stor klem fra Kine :-)

    SvarSlett
  2. God Jul til deg, Christina! Ja, vi har mange herlige dager foran oss nå. :) Jeg gleder meg til å vise fram noen av de flotte julegavene jeg fikk i går. :) Et nydelig innlegg. Flott layout på bildet og innlegget.

    SvarSlett
  3. Her er det bare avslapping og kos idag. Ha en fortsatt fin jul...klem

    SvarSlett
  4. Fin blogg du har! Glad jeg fant deg!
    Ha en fin romjul!

    Irene

    SvarSlett
  5. Ja nå er juleaften over og freden har senket seg,puh,deilig!
    Ønsker deg en deilig romjul!!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  6. Det er hærleg når julekvelden komen og jula kan starte! Då er det berre kos, eg er så einig!

    God jul vidare!

    Hanne

    NB. Likar så godt sitatet ditt frå Ole Brumm ♥

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com