søndag 26. desember 2010

2.juledag kos..♥

God 2.juledag alle sammen! ♥

Her koser vi oss inne,nyter tiden med alle hjemme rundt samme bord. Snart skal vi ta turen til skjomen,til foreldrene mine. Det er fast tradisjon hvert år at vi er 2.juledag der. Kjempe koselig å samles. Tok bilde av sofakroken & juleputa. Syns den var så fin! ♥ Ellers er det rolig & stille her,å det er lykke. Man kjenner godt at de dagene etter jul er godt å slappe av på. For uannsett hvor mye man ikke skal stresse før jul,blir det litt stress! Det er ikke til å unngå,men det er jo koselig stress da! For meg er disse romjulsdagene kos & avslapping.. Å det er deilig det! ♥

Håper du som titter innom også har noen avslappingsdager nå,slik at dere kan nyte julefreden ..♥

Juleklemmer fra Christina-bloggen

5 kommentarer:

  1. Kos dej i den fine stuen din!

    Ha en fin 2.juledag!

    Klem Irene

    SvarSlett
  2. Så koselig det var i sofakroken hos dere og så nydelig den puten var. Romjulen er en herlig tid med sene morgener, god mat og masse besøk. I dag har vi bare såvidt vært utenfor døren og nå skal vi snart på middag til svigermor. Men, i morgen blir det nok noen timer ute, da skal vi ha julebrunsj med gode naboer :-)

    Ønsker dere fine romjulsdager!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  3. Så fine puter!De med skrift på var skjønne.Hvor har du kjøpt dem?
    Ha en deilig 2.juledag1
    Goe juleklem fra Sol

    SvarSlett
  4. Ja her koser vi oss skikkelig, det er bare så godt å ha fri sammen..God fortsettelse til deg...klem

    SvarSlett
  5. Nydelig pute! Jeg lurer også litt på hvor du har kjøpt den? :-)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com