mandag 27. desember 2010

Å ta bilder,det er gøy det.. ♥

God kveld ♥

Jeg har koset meg med kameraet idag,å endelig har jeg satt meg litt mere inn i innstillingene til kameraet,så jeg ble da egentlig ganske fornøyd jeg. Samtidlig har jeg bestilt meg et nytt objektiv til kameraet. Canon 55mm f/1.8. Så det gleder jeg meg til det kommer. Noe som virkelig får meg i godt humør er vist jeg kan få tid til å holde på med kameraet. Ta bilder,redigere bilder,osv. Det er luksustid ♥♥ Legger ved noen bilder av ting i stuen,når jeg testet ut innstillingene. Nå skal jeg prøver meg mer ut. Håper alle dere har det supert i romjulen.

Hvilken kamera har du,evt objektiv? Å er du fornøyd?

Juleklemmer fra Christina-bloggen

7 kommentarer:

  1. Nydelige bilder, ja det er kjempe gøy å ta bilder!!♥ Virkelig elsker det!!
    Jeg er super fornøyd med min kamerat, ett
    Nikon D90, yndligngs objektivet mitt er helt klart Nikon 50mm/ 1,8d
    Nydelige ting du har tatt bilde av her ;)
    Nyt av romjulensdager!!
    Klemmer fra meg,
    Anki

    SvarSlett
  2. Du tar så fine bilder, og det ser virkelig flott ut hos deg :-)
    Stor klem fra meg!

    SvarSlett
  3. Skjønner godt at du liker og ta bilder Christina, du er jo proff;)
    Og dessuten har du veldig mye flott og ta bilder av... ♥

    Jeg har et Canon EOS 500 D med sigma 18/200 linse med automatisk optisk bildestabilisator. Ganske fancy egentlig, i alle fall når vi ikke kan bruke det! Jeg bruker to innstillinger og blitz av eller blitz på, hihi... Det irriterer meg veldig at jeg ikke kan mere om det altså, har veldig lyst på et fotokurs på nyåret;)

    Ønsker dere fortsatt herlige romjulsdager...

    Klem Line

    SvarSlett
  4. ååå så heldig du er :) kjekt med nytt kamera..eg skal kjøpe meg kamera sjølv for pengar eg fikk til jul!!så kjekt å ta bilder når en har et skikkelig kamera:)
    fine bilder!!

    ha en strålede siste uke i 2010!!

    Klem fra linda

    SvarSlett
  5. Hei Christina
    Skulle ha lagt igjen en hilsen/ kommentar for lenge siden, men har ikke vært i form i det siste… - og ukene bare flyr av sted :) Mange fine innlegg du har lagt ut, mye fine bilder av hjemmet ditt ♥ Titter innom for å ønske deg en fortsatt fin jul og så ønsker jeg det et riktig GODT NYTT ÅR (tilfelle jeg ikke får tid til å skrive noen ord) ♥ Gleder meg til å titte innom bloggen din igjen i året som kommer. Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  6. Ja det er helt klart morsomt å ha tid til å ta bilder, selv er min favoritt linse 50mm 1.4 som er en veldig lyssterk linse.....
    Men har mange mange linser og ekstrene blitzer som jeg ønsker meg....
    Ha en fin jul videre
    klem victoria

    SvarSlett
  7. Hei:)
    Eg har heilt gløymt å fortelle deg at eg har fått skiltet eg vann hos deg. Eg har ikkje fått hengt det opp endå, men då skal det bloggast;)
    Igjen; tusen takk!
    Ønsker deg og dine fortsatt GOD JUL:)
    Klem:)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com