tirsdag 28. desember 2010

De fleste gangene er de hvite,men.. ♥

..  noen ganger dukker noen lilla opp.. ♥ For her i huset er det enda svibler som ikke helt har blomstret ut. Å det gjør da ingenting,syns svibler er fine selvom det er typisk juleblomster. Hvite er nok min favoritt,å det er det fargen som blir kjøpt flest av.. Men noen ganger er det virkelig ikke sikkert at det er hvite blomster som kommer opp. Men gøy med andre farger å da. Ihvertfall avogtil.. hihi ♥

♥ Håper alle som titter innom nyter denne tirsdagen ♥.. ikke mange dager til vi går inn i det nye året,dette tror jeg blir et spennede år ♥

Juleklemmer fra Christina-bloggen

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for veldig hyggelig kommentar! :)

    Svibler ja... Jeg var så dum å høre på et råd her i blogglandia om at sviblene ikke skulle vannes. Var nok næring i rotknollen sto det. Vel... nå har jeg noen halvdøde svibler, og da er de ikke spesielt pene, uansett farge. :S Men nå vet jeg bedre til neste år! ;)

    Klem

    SvarSlett
  2. For en utrolig vakker lillanyanse. Heldig med den, selv om den ikke var hvit :)

    Nyt deilige romjulsdager!

    Klem fra Tove

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com