tirsdag 28. desember 2010

Snart kastes julen på dør.. ♥

 
Julen er ei koselig tid,men julen for meg er desember måneden. Så når nyttårsaften er ferdig,da er julen i dette huset også ferdig. Jeg bruker å starte å pynte ganske tidlig i desember. Noe ganger allerede 1.søndag i advent,å når vi kommer til slutten av desember er jeg ganske ferdig med julen.
 
julen er snart over2
 
Nå er vi kommet midt i romjulen,å om ikke mange dager kan vi skrive 1.januar 2011. Tiden går,å den går fort..
Kjenner det skal bli godt å få ut julen nå,å få inn noe andre farger. Vurdere å ta lyseblått som farge nå når vi går inn i januar.
Hvor lenge varer julen hos deg da?
 
Pssst. Prøvde meg på STORE bilder i dette innlegget,måtte bare prøve for å se hva jeg likte best. Hva liker du best? Små eller store bilder?
Ha en super kveld!! ♥
Juleklemmer fra Christina-bloggen

8 kommentarer:

  1. Så flotte bilda du hadde :) æ bruke både store og små, prøver mæ litt fram. Men du og mange andre har så flotte effekter som æ ikke har i min blogg. ikke alt æ har satt mæ inn i enda :)

    Æ bruker også å pynte til 1. søndag i advent, e veldig glad i jula :) kunne godt ha hatt jule enda lenger, men blir nok å pakke den ned over helga. Fredrik har bursdag på mandag, å juletreet skal ut før d. (må ha litt større plass til gjester :P) Trur ikke æ ork å ta alt d andre før bursdagsfeiringa e over. Æ har mye rødt i jula, som du kan se i bloggen min, d e jul for min del :) Når jula e ute, blir æ nok å pynte me brune puter, pledd og gardiner, slik æ hadde før jula kom. Va jo ikke lenge æ fikk pynta me d etter oppussinga av stua :) ellers e æ glad vi har nøytrale møbla nu slik at man lettere kan forandre på fargan i stua :) d glede æ mæ til.

    huff, detta blei litt langt...

    Du får ha en flott kveld iallefall,

    stor klem

    SvarSlett
  2. Eg pyntar til jul lille julafta og hiver den ut igjen 13 dag jul...☺

    Eg syns det er fint med store bilder...☺ Men viss eg kan ha to og to ved sida av kvarandre bruke eg å ha stor størrelse.
    Kan jo også ha forskjellige størrelsar alt etter ka du vil framheve osv...☺

    Nyt dagane☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  3. God kveld kjære deg;)
    Her i huset er jeg og ferdig med julen, men ungene er ikke helt med på at den fjærnes enda;) JEg lar juletreet og lysene stå, så plukker jeg vekk en nisse her og en nisse der, hihi... Noe av pynten får bli, den som er hvit og ikke typisk jul, men mere vinterpynt, det er bare kos syns jeg... lyser litt opp når det fortsatt er mørke kvelder. Men det røde er på vei innerst i skapet;)

    Jeg gjør som deg og pynter tidlig i Desember og når juledagene er over er det slutt! Jeg gleder meg til litt pasteller og duse, vårlige farger nå... ♥

    Men, først er det Nyttårsaften og det blir stas;)

    Ha herlige dager ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Her i huset har vi det på akkurat samme måten. Vi begynner å pynte 1. søndag i advent og når kalenderen tipper 1. januar da skal ALT ut - både nisser, engler og alt som hører julen til. Så på lørdag er huset som det pleier, med duse farger og ikke noe rødt!

    Jeg synes det er fint med store bilder på bloggen, da får man med seg flere detaljer :-)

    Ønsker deg en fortsatt fin romjul!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  5. Ja julen er rusten nå,og skal ut etter nyttårsaften her og!
    Syns det er flott med store bilder jeg,bruker det endel selv.
    Goe romjulsklem fra Sol

    SvarSlett
  6. For meg er det sånn at julen på en måte er tiden før julaften, sånn at nå er jeg igrunn ferdig med jul. Når nyttårsaften er overstått blir pynten tatt ned. Det er kjempekoselig når det er jul, men deilig å ta den bort også. Alltid moro med forandring rett og slett:) Også er det jo noe med planleggingen og forventningene da - det er over halve kosen egentlig..

    Syns det var veldig fint at du brukte store bilder, men de små er også søte, liker variasjon:)

    SvarSlett
  7. Enig med deg, julen blir fort hevet ut hos meg når nyttårsaften er overstått;) Jeg begynner også tislig å pynte, så i løpet av romjulen begynner jeg nesten å glede meg til å hive ut pynten. Juletreet fr kanskje stå litt ut i den første uken, men så er det nok;)

    Jeg liker veldig godt store bilder;))

    SvarSlett
  8. uten tvil store bilder.:-)

    klør litt etter å kaste det ut jeg også..rart at vi skal være så utålmodige.:-))

    takk for det gamle...nyt de siste dagene..-) klem

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com